eirich Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hei. Hei når jeg bruker denne komandoen: sudo mount file.iso /media/iso/ -t iso9660 -o loop i terminalen så mounter jeg iso fila. Jeg klarte å instalere spillet som jeg moauntet i cedega, men når jeg ska starte spillet står det at "cd-en" ikke står i cd spilleren. Hva skal jeg gjøre? Jeg vil ikke brenne den ut, for jeg har ikke igjenn så mange cder Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Det har vel ikke noe med cedega å gjøre, men det er vel en slags kopisjekk/sperre i spillet. Det er vel ikke noe stort problem, siden du bare *host* kan bruke original-CDen du *hark* fikk da du kjøpte spillet. Hvis noe annet, kan vi ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
eirich Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Den har jeg ikke lenger Jeg tok en kopi for å vere sikker på att jeg har spillet. Så klarte jeg å knekke orginale cden *host* EDIT: Skrive leif Endret 24. juli 2006 av eirich Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 I noen spill så må du emulere win2k for at cd en skal godtas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå