minimum payne Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 ideen er en hullplate til å sette mellom prosessoren og sokkelen som bare pinnene stikker igjennom som passer til de nye palomino prosessorene som låser opp prosessoren ved å kortslutte de aktuelle pinnene. tipper et vanlig kretskort kan gjøre jobben til en veldig lav pris, hva tror dere? Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 er enig der, det hadde vært fett og enkelt, og ingenting som kan tyde på at du har moddet om komplett sjekker den, er jo ingen spor mellom L1 broene osv.. en deilig ide. Lenke til kommentar
Dings Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Lyst til å masseprodusere dem? (hvis det funker da...) Høres nesten for godt ut til å være sant... (les: Hvorfor har ingen kommet på dette før?...) Mvh. Dings Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 nei si det? er vel den første som kommer på det? Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 er det egene pinner for det da ?_ (vet ikke jeg men det høres rart ut) print kort er jo ikke akkurat tynne da...det må være noe ikke tykkere en et papp ark tipper jeg... cpu haka skal ned og kjølere vil jo legge mere press på cpu ettersom den er høyre Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 har sett utrolig tynne kretskort, hvis kortet hadde vært 0,6mm tykt så hadde ikke presset økt spesielt mye, bare å gjøre kundene klar over problemet, selv bruker jeg hjemmekjølt peltierløsning så for meg kunne cpu vært 2 mm høyere og jeg kunne uansett brukt det.mekke en temp føler i den også? [ Denne Melding var redigert av: minimum payne på 2002-10-15 20:33 ] Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 fant en tråd som beskriver hvilke pinner som gjør hva: http://www.vr-zone.com/Home/news152/news152.htm#2501 Lenke til kommentar
ustabil Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Fin ide der ja, Ta patent på ideen! Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 koster ikke det masse peng? Lenke til kommentar
ustabil Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Har ikke peil. Trur jeg har hørt en gang at de koster 10000 :sad: Lenke til kommentar
Alekoy Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Koffor ikkje berre ta loddebolten fatt, å lodde sammen dissa to punkta på baksida av hovedkortet da? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 ja hvorfor ikke? prøver du først? Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Du får faktisk et verktøy som er som skapt for å koble sammen de to beina. Det heter strapping eller wrapping og er et verktøy som brukes netopp til å feste tynne ledninger til stifter, eller i dette tilfellet bein. Du bare legger i ledningen, trer verktøyet over det aktuelle beinet, vrir et par runder, og vips, ledningen er festet. Dette utstyret fåes med ledninger som er tynne som hår hvis det er ønskelig. Vet ikke hvor mye det koster, men 3-400 kr må man nok avse. Lenke til kommentar
zacon Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Det greieste av alt ville vel egentlig vært om amd kunne fjernet den tåplige sperren som alle likevel klarer å komme forbi. Nekter å tro at det ikke er mulig å vanskeliggjøre dette, hvis de likevel vil unngå at folk driver å overklokker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå