Gå til innhold

oc- produkt-ide.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det egene pinner for det da ?_ (vet ikke jeg men det høres rart ut)

print kort er jo ikke akkurat tynne da...det må være noe ikke tykkere en et papp ark tipper jeg... cpu haka skal ned og kjølere vil jo legge mere press på cpu ettersom den er høyre

Lenke til kommentar

har sett utrolig tynne kretskort, hvis kortet hadde vært 0,6mm tykt så hadde ikke presset økt spesielt mye, bare å gjøre kundene klar over problemet, selv bruker jeg hjemmekjølt peltierløsning så for meg kunne cpu vært 2 mm høyere og jeg kunne uansett brukt det.mekke en temp føler i den også?

[ Denne Melding var redigert av: minimum payne på 2002-10-15 20:33 ]

Lenke til kommentar

Du får faktisk et verktøy som er som skapt for å koble sammen de to beina. Det heter strapping eller wrapping og er et verktøy som brukes netopp til å feste tynne ledninger til stifter, eller i dette tilfellet bein. Du bare legger i ledningen, trer verktøyet over det aktuelle beinet, vrir et par runder, og vips, ledningen er festet. Dette utstyret fåes med ledninger som er tynne som hår hvis det er ønskelig. Vet ikke hvor mye det koster, men 3-400 kr må man nok avse.

Lenke til kommentar

Det greieste av alt ville vel egentlig vært om amd kunne fjernet den tåplige sperren som alle likevel klarer å komme forbi. Nekter å tro at det ikke er mulig å vanskeliggjøre dette, hvis de likevel vil unngå at folk driver å overklokker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...