Interloop Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei, jeg har en Linksys WAG-351 router som har 54Mb hastighet å 6700Kbs linje fra NGT, Når jeg kobler opp laptopen med kabel til routern får jeg ca 5700Kbs på "Speedometeret" men får bare ca 4300 når jeg kobler til via det trådløse? noen som vet hvorfor? Har helt 100% ypperlige forhold på signalstyrke mellom laptopen å routern.. Lenke til kommentar
Interloop Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Glemmte å skrive: Jeg har 64bit kryptering på nettverket.. har dette noe å si på hastigheten, skal vell ikke miste 2000kbs på det? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Bare så det er sagt, du kan ikke stole et sekund på signalindikatorer. Selv om det evt. står at du har bra signal, så betyr det på ingen måte at alt er bra. I første omgang ville jeg undersøkt om det hjelper å endre på kanalfrekvensen i din trådløse ruter. Sjansene er store for at en av de andre kanalene kan gi merkbart bedre ytelse. Det er forøvrig nesten umulig å oppnå den hastigheten som ustyret er specet for, men om du bare skal nå opp ca 6Mbit, så bør 54Mbit ruterutstyr holde. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå