dan1el Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Fikk plutselig fryktelig lyst til å kjøre masse appelsinjuice og to rå egg i en mixmaster og drikke det. Er jeg en syk mann? Har noen prøvd det? Godt? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Rå egg er ikke godt. Fysj. Tror ikke appelsinjuice hjelper no særlig... Lenke til kommentar
Alb1n Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg liker det. Er også skikkelig sunt Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg har også veldig lyst til det, men også lyst til å lage en annen blanding av tunfisk og tran, mikse det i mixmastern... det er også veldig sunt Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Man må lide for skjønnheten, prøv også en boks tunfisk, to egg, 20 gram protein pulver og fun light mikset sammen.... Perfekt start på dagen. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Man må lide for skjønnheten, prøv også en boks tunfisk, to egg, 20 gram protein pulver og fun light mikset sammen.... Perfekt start på dagen. 6442341[/snapback] Bra om man skal bygge ja. Er ikkeno godt. Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Man må lide for skjønnheten, prøv også en boks tunfisk, to egg, 20 gram protein pulver og fun light mikset sammen.... Perfekt start på dagen. 6442341[/snapback] Tunfisk i seg selv er godt... Egg i seg selv er godt... Fun Light i seg selv er godt... Alt dette kan spises drikkes indivduelt, hvorfor mikse det sammen og lage et helvettes kaos? smaker sikkert ikke særlig godt heller Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Proteinpulver i seg selv er godt... Eller ikke. Hvis man tar alt for seg må man spise litt tunfisk, litt egg, drikke litt fun light, og proteinshake, mye enklere om man kombinerer det. Synes du forresten rått egg er godt, for næringsmessig er kokt egg noe helt annet afaik. Det er mest sannsynlig ikke for random nerd, men for folk som trener o.l. Lenke til kommentar
grilt perser Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 ta heller tre egg, melk og noen spiseskjeer oboy og bland sammen.. GJør det selv hver dag.. Det smaker faktisk ikke ille i det hele tatt Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 ta heller tre egg, melk og noen spiseskjeer oboy og bland sammen.. GJør det selv hver dag.. Det smaker faktisk ikke ille i det hele tatt 6443900[/snapback] Jeg lurer på om jeg skal prøve det. Jeg er kanskje ikke like hardcore som deg så jeg begynner med et egg og ser hva som skjer. Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Ikke lurt å drikke råe egg siden det hindrer opptaket av biotin i kroppen som kan gi deg depresjoner, søvløse netter og kvalme vis du drikker det mye. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Det er ikke lurt å drikke råe egg i det hele tatt, man kan få salmonella. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Er ikke mann før man drikker colalight og Tunfisk mixet med stavmixer. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Tunfisk med olje eller vann? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Med vann blir vel enklest, grunnen til at mange mikser det sammen er ikke for at det smaker godt, men på et minutt får man et skikkelig måltid som er sunt, og godt i treningsammenheng(for oss som prøver å få litt mer muskler) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 rå egg er en vanesak. glir rett ned etter du har gjort det et par ganger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Utrolig teit tråd Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Du tar vel opp mer av proteinet i egget hvis det er kokt/stekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå