Lucifer89 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 jeg bestod 2FY og alt jeg har lest i 2FY boka var i 3dager. hehe jeg greide å kjøpe feil bok så hele året har jeg lest i 1FY boka og tok privatist i 2FY og bestod YOHOOO. men det jeg lurer på er siden jeg ikke har 1FY men hoppa rett på 1FY og jeg skal ta ingenør forkurs. så lurte jeg på. er det slik at når jeg skal ta skole gjør det ingenting om jeg ikke har 1FY? Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Det finnes intet fag som heter 1FY. Man tar naturfag på GK (sett at man følger vanlig studiegang allmenne fag), og fortsetter med 2KJ, 2FY og 2BI ut i fra dette. Edit: Leste posten din litt grundigere nå. 1FY-bok? Den vil jeg se et bilde av Endret 6. juli 2006 av Ehrgeiz Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) står bare fyskikk på den. men det er den mest basic fysikkboka. Endret 6. juli 2006 av Lucifer89 Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Som sagt, det finnes intet fag som heter 1FY. Den mest basic fysikken på VGS går under faget naturfag. Her er læreplanen for studieretningsfaget fysikk, og bare 2FY og 3FY er nevnt. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 jeg tok kjemi og prosess så jeg har bare fysikk helt Basic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå