Erik B. Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Hei Hva synes dere om disse to bildene som er tatt i naturen? Bildene er noe redigert i photoshop. Jeg er 15år og vil bli fotograf :!: Endret 5. juli 2006 av erixz Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg synest at bildene var ganske bra, men at bilde nummer 1 kunne vært noe skarpere i forkant etter min mening. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg hang meg litt opp i landskapsbildet. Det er vanskelig å ta slike bilder på høykant, men jeg føler at du har fått til noe. Det er et av få bilder der jeg synes horisonten kan være nær midten, fordi det skaper en grafisk effekt. Personlig ville jeg nok valgt å croppe det nedenfra til det får et klassisk 8:10-format (klassisk kunstteori), eller i alle fall 4:3. Den tomme forgrunnen er ikke så dum, men langt fra perfekt. Mht horisont, så har jeg kommet frem til at det ikke finnes en klar horisontlinje i bildet. Det er m.a.o. fullt mulig at kamera stod i vater. Ville likevel forsøkt å forsiktig benke det opp, slik at vannlinjen på andre siden ser ut som om den er i vater. Fungerer ikke det, så kan du bruke det slik det er. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg er 15år og vil bli fotograf :!: 6442090[/snapback] Du har i alle fall rett innstilling, og det skal du ha ros for! Når det gjelder det første bildet, ville jeg personlig ha beskjært det noe tettere rundt bladet - mer slik som avataren din. Slik det fremstår nå synes jeg det blir veldig mye av ingenting, hvis du skjønner... Men stå på, ikke gi opp! Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Første bildet var helt greit Ingenting eg vil si på(er ingen foto-ekspert) Men en ting som irriterte meg noe voldsomt på bilde nr2 var en busk/tre som stikker litt fra på høyre side Men ellers to flotte bilder! Lenke til kommentar
Treize Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 syns f;rste bilde er litt vanlig, ikke s[ uvanlig bilde, men allikvel vel pr;vd av deg som er kun 15 aar. Det andre bildet var bra og fint, jeg fikk en grei stemning over bildet. Saa dette er vel helt greit fotobildet. Bra bilder til aa v;re 15 aar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå