Gå til innhold

w810i badet med meg

Anbefalte innlegg

OK jeg dummet meg helt ut og hoppet i ett badebaseng med telefonen i lomma og satt der i ca 30 minutter. displayet er fullt av vann, og det vil jeg tro telefonen også er.

hvis noen kan fortelle meg hva jeg bør gjøre og om det i det hele tatt er noe vits i å prøve ville jeg blitt storfornøyd.

hilsen badeanda

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som madgringo sa, stripp den mest mogleg og la den ligge til tørk, gjerne ein dag ekstra etter at han ser ut som han er tørr - om du er heldig overlever den. Eg har sett det skje :)

Om den til din enorme overraskelse ikkje skulle fungere lenger, så har du nok tapt telefonen for godt med mindre du har forsikra den - desverre vil ingen garanti eller noko slikt dekke det.

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

hmm en kar jeg kjenner sa at jeg kanskje kunne få det dekka på reiseforsikring :S jeg vet ikke jeg.. får være litt sleip og kynisk så kanskje det går. hadde nettopp fått den så det var bare altfor kjipt.. :(

Lenke til kommentar

Var det klor eller salt i vannet?

Edit: badebasseng = Klor.

Ville faktisk spylt den i rent vann. For og få bort resterende klor som kan gjøre kortsluttninger. Man skal hvertfall gjøre dette med salt, men klor er jeg ikke sikker.

Men tror ikke det kan skade siden den allerede har vært våt og den er av.

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar
hmm en kar jeg kjenner sa at jeg kanskje kunne få det dekka på reiseforsikring :S jeg vet ikke jeg.. får være litt sleip og kynisk så kanskje det går. hadde nettopp fått den så det var bare altfor kjipt.. :(

6442092[/snapback]

Om du klarar å framstille det forsikringsselskapet som ei uheldig ulykke som igrunn ikkje var din feil eingong kan det hende du får det til :)

Lenke til kommentar
egenandelen driter jeg i vil bare ha igjen god-telefonen :) nei det var hverken klor eller salt i vannet. bare en plaskende glad kar som ikke tenkte på at shortsen hadde lommer.

6442126[/snapback]

Hvis det var rent vann er det bare og tørke den!

Edit: Velkommen til forumet!

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar

Tja.. Heeeelt rent var det kanskje ikke. Men ikke så ille heller. En kar jeg snakka med sa jeg måtte få ut vannet i displayet så fort som mulig så det ikke rusta, men jeg klarer ikke å få av dekslelene? Er det mulig å få av frontdekselet på denne telefonen? Har ikke så god peiling på telefon egentlig.

Takk for det, har vært hyggelig å være her :)

Lenke til kommentar

Ikkje at eg kjenner W810i så alt for godt, men er ganske sikker på at både front- og bakdeksel skal gå an å få av uten spesialverktøy. Det er tross alt berre festa med "klemmer" på innsida av seg sjølv, så prøv med noko tynt og skarpt (kniv, skrujern e.l.) og lirke/presse det av. Pleier å gå. Eg vil dog ikkje ha ansvaret om du øydelegg det sida eg sa dette :p

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

Jeg overlot den i disse tidlige timer til en kar som vet over snittet om alle slags duppeditter, så får se om han kan jobbe mirakler med den. Kontakter forsikringsselskapet senere i dag og hører hva de mener. :)

Takk for hjelp uansett

Lenke til kommentar

*UPDATE*

Telefonen var fubar, så jeg bestilte en ny en i dag. W810i er den chilleste telefonen jeg har hatt, så hvis noen trenger en vannskada telefon, eller en lader eller kabel så er det bare å skrike ut.

Holla!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...