Frigg33 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Er det normalt at når jeg sletter de filene som tilhører IE f.eks. Iexplorer.exe (eller noe sånt) at de bare popper opp igjen etter 3 sekunder? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei! Jeg vet at Windows har sikkerhetskopi av en del filer og gjenoppretter de om de blir slettet. Men jeg vet ikke om det er tilfellet her. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Du har spurt i en annen tråd om det går å fjerne Internet Explorer. Hvis du forsøker på denne måten trass i rådet om å la det være, vil du sannsynligvis sitte med reformatering om en liten stund. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Du har spurt i en annen tråd om det går å fjerne Internet Explorer. Hvis du forsøker på denne måten trass i rådet om å la det være, vil du sannsynligvis sitte med reformatering om en liten stund. 6442435[/snapback] hahah! zjulik har svar uan-faen-sett! aldri noe du ikke "fikser" liker det en hel del, digg å ha stødige travere rundt omkring! Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Tipper at det er windows som har en backup av iexplore.exe som gjenopprettes automatisk. Er slik med notepad.exe også. Altså ikke noe virus. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Er det normalt at når jeg sletter de filene som tilhører IE f.eks. Iexplorer.exe (eller noe sånt) at de bare popper opp igjen etter 3 sekunder? 6442007[/snapback] La nå være å slette IE fra harddisken - du bare lager problemer for deg selv. Det er jo ingen grunn til fysisk å fjerne filene; det er minimalt med plass du frigjør og hvis du ikke vil bruke IE så lar du jo bare være å bruke IE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå