Richard`n Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg er interesert i å få noen linker hvor jeg kan få kjøpe eksterne hardisker med støtte for usb2, event. firwire???? Takker så mye for alle svar :smile: Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 jeg ville anbefalt deg å kjøpe en vanlig harddisk som du putter inn i et usb 2.0 hd kabinett f.eks dette fra multicom: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=9&GrpID=9&s=pl har sett billigere også ca 1000kr, men fant ikke det i farten Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Flere har disse kabinettene... Noen også med både usb2.0 og firewire (f.eks. microplex)... Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Takker... Så da kan jeg formatere denne fra min stasjonere, å bruke den mot andre xp maskiner oxo, eller kan den brukes mot andre os?? Kan usb2 kobles mot en maskin med usb1? event, hva er hastighetsforskjellen?? BTW: kan denne hardisken brukes slik som en ordinær hardisk under arbeide/lagring/deling osv?? Takker for alle svar :smile: [ Denne Melding var redigert av: ajohn_richard på 2002-10-16 05:31 ] Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Noen må da ha kunnskap om dette, spesiellt viktig er spørsmålet om: BTW: kan denne hardisken brukes slik som en ordinær hardisk under arbeide/lagring/deling osv?? Håper noen tar seg tid til å svare på dette! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå