thabeest Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei Har litt problemer med å få til active mode i Dc++ Har åpnet riktige porter osv. men jeg må manuel skrive inn min eksterne ip, og når jeg da mister internett og får ny ip - så må jeg igjen bytte i DC++. Dette er jo litt kjedelig i lengden, noe jeg kan gjøre for å unngå dette? Lenke til kommentar
eizo Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 lag en konto hos www.no-ip.com og last ned "Windows Dynamic Update Client" (den sjekker om ipen er ny eller samme) så skriver du bare inn eks: thabeest.no-ip.com (den du lager) istedenfor å bruke ipen Lenke til kommentar
thabeest Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Aha, at jeg ikke tenkte på det Takk for svar Endret 5. juli 2006 av thabeest Lenke til kommentar
BKB Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 hvis du ikke liker den derre windows dynamic update client kan du teste Direct Update, bruker det selv og det er genialt. Lenke til kommentar
eYep0k3r Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 jeg gjorde det med no-ip.com... problemet er bare at det plutselig tar langt tid og koble til noen(tenker det er fordi hvær eneste tilkobling går gjennom no-ip.com ) .. noen som kan si hva jeg har gjordt galt? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 problemet er bare at det plutselig tar langt tid og koble til noen(tenker det er fordi hvær eneste tilkobling går gjennom no-ip.com 6443958[/snapback] Nei, du har ikke laget deg en proxy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå