baltuz Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Plutselig en dag ville ikke lenger mitt geforce kort la meg kjøre direct3D spill. Jeg installerte directX8.1, men ingenting ble bedre. Jeg prøvde også DirectDraw / Direct3D testene i directX. Jeg fikk en feilmelding under testen for direct3D; Failure at step 5 (GetDeviceCaps): HRESULT = 0x8876086a (3D not available) Så i går prøvde jeg å installere nyeste Detonator drivere fra nvidia. Etter omstart prøvde jeg testene igjen, og alt gikk fint. Men neida. I fifa2002 og Aliens VS Predator 2 (som bege bruker direct3D) ser jeg ingen ting. Bare masse farger som flimrer og står på. Jeg prøver testene nok en gang, og nå får jeg samme feilmeldingen igjen! Noen kan hjelpe meg? Det hadde vært topp, for jeg har vurdert å sende kortet tilbake til forhandler (komplett. Alltid noe tull med dem!) Jeg vil helst slippe å gjøre dette. Mvh. Allan Tangedal Lenke til kommentar
bapfire Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Heisan Jeg har akkurat det samme problemet. Jeg er mektig irritert!!! Har du fått en løsning på dette nå? Lenke til kommentar
bapfire Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Jeg fant løsningen på dette. Bruk en directX uninstaller, og installer den nyeste directX på nytt. Da funker direct3D igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå