snarius Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Heisann! Eg treng litt hjelp med Opera. Eg har lyst å flytte Tab baren ned, slik som den er i Firefox. Nokon som har peiling på dette? På førehand takk. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Er ikke det bare å høyreklikke, customize, selecte hva du vil flytte og så bestemme plasering i valgelementene. Det kan være en fordel å nevne hvilke versjon av opera du bruker også. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Ok, sorry. Eg brukar versjon 9.0. Eg prøvde det med customize men der kan eg berre velge å flytte tab baren heilt ned, til høgre eller til venstre. EDIT: I tillegg kan eg velge å ta den heilt av. Endret 5. juli 2006 av Imperivm_Romanvm Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Det han meiner er vel å flytte fanelinja under adresselinja, slik det er i Firefox. Om det går an, veit ikkje eg korleis. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 huff skriv ordentlig norsk så kanskje folk skjønner Lenke til kommentar
snarius Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Det han meiner er vel å flytte fanelinja under adresselinja, slik det er i Firefox. Om det går an, veit ikkje eg korleis. 6441844[/snapback] Ja, det er akkurat det eg meiner! Firefox si plassering av fanelinja er nok best. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Tror du må flytte knappene. Altså putte de knappene og det andre som er på den nederste linjen på den øverste og putte det som er på den øverste på den nederste. Rart at Opera ikke har kommet med noen bedre måte for å bytte plassering på dem. Det er flere som har spurt om det. Skal se om jeg finner guide. edit: Kanskje denne siden kan hjelpe. http://www.howtocreate.co.uk/operaStuff/ot...rs.html#firefox Endret 5. juli 2006 av trygveaa Lenke til kommentar
snarius Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Tusen takk for hjelpa! No er eg endelig fornøgd med Opera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå