qwang Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Quoter fra tele2 sine sider Kunder med 3G telefon/terminal får tilgang til UMTS/EDGE-nettet og 3G-tjenester, i tillegg til GSM-nettet. Kunder uten 3G telefon/terminal gis kun tilgang til GSM-nettet og tilgjengelige GSM-tjenester. Dersom Kunde med 3G telefon/terminal befinner seg utenfor UMTS/EDGE-dekning benyttes tilgjengelig GSM-nett. Slik jeg forstår det (etter det som står på Tele2 sine sider), så kan en mobil med 3G, bruke EDGE-nettet, selv om telefonen ikke har EDGE. Jeg tror ikke, eller, jeg er veldig sikker på at dette ikke er mulig! Er det bare jeg som misforstår Tele2, eller skriver de dårlig? Lenke til kommentar
JuB Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Tror du har missforstått litt her, ut i fra det jeg leser må telefonen støtte 3g/edge (selvfølgelig? ) Lenke til kommentar
qwang Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Ja, jeg mente det var en selfølge at telefonen måtte støtte EDGE, men syns at tele2 kanskje skrev det litt dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå