Gå til innhold

1 2 3 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Covrene og resten av art'n er noe av det flotteste jeg vet, altså, det pink floyd har :)

 

Men det jeg så, More, albumet, der er det lagt ut "feil" bilde?, jeg har iallefall et litt annerledes bilde, det er samme bilde, bare med andre farger.

Det er kansje bare en annen versjon :)

6497711[/snapback]

CD eller vinyl? Det er de fargene på den CD-en jeg har. Har aldri sett noen andre farger, har du lyst til å sende det? Kanskje du sitter med en kuriositet... :)

Lenke til kommentar
Covrene og resten av art'n er noe av det flotteste jeg vet, altså, det pink floyd har :)

 

Men det jeg så, More, albumet, der er det lagt ut "feil" bilde?, jeg har iallefall et litt annerledes bilde, det er samme bilde, bare med andre farger.

Det er kansje bare en annen versjon :)

6497711[/snapback]

CD eller vinyl? Det er de fargene på den CD-en jeg har. Har aldri sett noen andre farger, har du lyst til å sende det? Kanskje du sitter med en kuriositet... :)

6500248[/snapback]

post-49817-1153053946_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg bruker konsekvent amazons coverart. Fordi de andre har gjort det, og fordi hotlinkingen ikke blir sperret hos dem. Og videre slipper vi formateringen som gis opplastede bilder. Men ser at amazon viker på en del cover. Synes Animals-coveret var litt vel lyst.

6505677[/snapback]

 

Synes også det covret var veldig lyst...

Det er fra amazon, det som ligger på wiki, er iallefall det jeg har, mye mørkere, men, LP versjonen er nermest en mellomting av de to. Iallefall den jeg har.

 

Men det finnes nokk sikkert menge forkjellige versjoner :)

 

Edit:

Flott om Animals ;)

Endret av kt600
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...