Gå til innhold

1 2 3 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Håper Waters kommer. Hadde ikke sagt nei takk til Gilmour heller, han spiller tross alt Echoes live noen ganger!

 

Sitter og hører på Run Like Hell fra The Wall live 1980 albumet. Genial introtale av Waters. Sangen er fantastisk med Gilmour og Waters som synger "mot" hverandre, og med Waters sine "innoverskrik" som han også gjør i Careful With That Axe Eugene. :D

Lenke til kommentar

Det er ikkje til å plassere til venstre for ein barkrakk at Waters var sjefen frå ca. 1975, men fram til dess var Pink Floyd ei gruppe av fire medlemmer. Både Waters og Gilmour har hatt middels solokarrierer, kanskje var det spenningane mellom dei og resten av bandet som skapte musikken? Noko var det i alle fall som fall bort då Waters slutta og hverken Waters eller Gilmour har klart å finne det att sjølv om begge har laga mykje god musikk. Den einaste konklusjonen me kan trekke av dette er at Pink Floyd er ei gruppe beståande av fire mennesker; ikkje enkeltpersonar, men gruppemedlemmer.

 

Men uansett kor mykje ein hevdar at Pink Floyd sin musikk er ein gruppeinnsats er det viktig å hugse at Waters er låtskrivar, åleine eller med andre, på 70-75 % av låtane...

Lenke til kommentar
hmm jeg mener at det er ingen pink floyd hvis ikke gilmour spiller eller er med å synger..

 

men du mener altså ingen...

 

intr...

9289688[/snapback]

Du mener "The Piper at the Gates of Dawn" ikke er et Pink Floyd-album, altså? ;)

9289788[/snapback]

 

 

jo det er jo det.. men jeg liker det best når gilmour er med.. Er faktisk ikke pga tekstene jeg oppdaget Pink Floyd.. det var stemmen til Gilmour og riffene..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Woah, woah, woah, woah, woah. Wooow. Oioi. Woooooow.

 

Finn 1 feil.

 

Dette hadde jeg ikke forventet.

 

Det er offisielt. Helvete har frosset over.

9303711[/snapback]

1.En sang som heter "Fuck Deg" ligger på topp.

2.Mika ligger på fjerde.

3.Pink Floyd ligger på 16. plass.

 

Det var tre det.....

Lenke til kommentar
1.En sang som heter "Fuck Deg" ligger på topp.

2.Mika ligger på fjerde.

3.Pink Floyd ligger på 16. plass.

 

Det var tre det.....

9303794[/snapback]

Når ble det feil at masseprodusert, kommersiell og resirkulert pop-drit er på VG-lista? Det at psykedelia av Syd Barrett fra 1968 er der, det er feil. (Selv om det ikke burde være det.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...