neivoll Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Den teksten DukeCoke la ut er den samme som blir brukt på demoen Under Construction (som er en komplett demo av The Wall med litt annet oppsett og tekster), altså er det teksten på et tidligere stadie. Gilmour skrev ikke tekst, han laget melodien og nynnet til, som en ganske enkel melodi. Har et opptak fra radio hvor gilmour snakker om melodien han kom opp med, og man kan høre opptak fra når han laget den (Comfortably Numb-demoen som de kaller det der). edit: Og er så jævlig glad for at han endret på den. "I can handle your condition"-delen er helt forferdelig Endret 6. juli 2007 av anners Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 det kunne nesten virke som om Syd hadde et lite innslag der... Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Kjøpte meg "A Nice Pair" LP i dag, Gleder meg til å komme hjem å høre på. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Demoen av The Wall er rå og genial. Mye mer underholdende enn den endelige utgaven... Synes jeg da Lenke til kommentar
Juden Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Syd Barrett kunne ikke fortsette fordi han fikk en mental sykdom. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 noen som har pulse dvdene? 9043260[/snapback] ikke noe. bare lurte (: 9043329[/snapback] Jeg måtte le :!: Ja, jeg har sett den Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) noen som har pulse dvdene? 9043260[/snapback] Broren min har kjøpt den, så jeg lånte den og hørte den på 5.1 i stua. Nydelig. Hvor mye koster egentlig alle lysene de bruker i konsertene, det må jo være det dyreste av alt. Endret 10. juli 2007 av lago Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ah... Fant i går "Wish you were here"-plata til 60 spenn. Er rart at jeg aldri har kjøpt den, kom på det i går, har ca alle de andre, til og med Collection of Great Dance Songs, som virker litt ustabil på en eller annen måte. Spilte den for mamma i dag, for å bevise at Pink Floyd ikke bare hadde rare sanger uten melodi og uten hyling og hundeglam. (Hu hadde ikke sansen for verken Echoes, Careful with that Axe eller Mademoiselle Nobs =/ ) Men Shine On You Crazy Diamond og Wish You Were Here, likte hu ganske så godt ^^ Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Demoen av The Wall er rå og genial. Mye mer underholdende enn den endelige utgaven... Synes jeg da 9041978[/snapback] Hvor kan man finne demoen av The Wall? Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ettersom den ikke er offisielt utgitt må du finne noen som har den og deler den, enten som CD eller som nedlasting. Vet ikke hvor lovlig det egentlig er, så jeg kommer ikke til å poste link her. Men mye kan løses med litt googling iallfall Og ja, er mye kult på demoen. Vil vel ikke gå så langt som å si at den er bedre eller mer underholdende enn den ferdige plata, men noen elementer er definitivt råere på demoen. Soloen i Hey You for eksempel! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Bootlegs deles fritt på nettet, og det er ikke ulovlig. Dem som gjør noe ulovlig, er dem som trykker bootlegs og tar betalt for det. NeptunPinkFloyd er en stor, og lovlig, nettside som inneholder info om hvor du kan finne slike opptak. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Det jeg trodde, men visste ikke helt sikkert. NeptunPinkFloyd er en flott side. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jaha, jeg finner ingen nedlastninger til bootlegs på de sidene jeg er innom, det står det er der, men det er bare bilder? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Beklager, postet feil side. Den riktige heter Yeeskhul.com Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Ikke noen grunn til å beklage deg, takk skal du ha Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 http://braindamage.libsyn.com/ Veldig mye bra her. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ah, kan det bli noe bedre. Mamma kom nettop hjem med jorbær, jeg hører på Pulse-dvden og så kom jeg over denne tråden her Bra tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg