neivoll Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Har bare hørt på Floyd i et drøyt år, så platesamlinga er ikke så imponerende: A Saucerful Of Secrets (CD) More (CD) Atom Heart Mother (CD) Meddle (CD) Obscured By Clouds (CD) Dark Side of the Moon (LP, CD) Wish You Were Here (CD) Animals (CD) The Wall (LP) The Final Cut (CD) The Division Bell (CD) Solo: Roger Waters - The Pros and Cons of Hitch Hiking (LP, CD) Roger Waters - Amused to Death (CD) David Gilmour - On an Island (CD) DVD: Live at Pompeii Pulse Har diverse bootlegs og demoer jeg har lasta ned, men har ikke oversikten her. Endret 29. januar 2007 av anners Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Syns ikke den var så gal jeg anners! Har mye av det samme som deg. kjøpte David Gilmour - On an Island for en uke siden. drit bra album! Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Neida, tenkte mest i forhold til neitakk On an Island er en herlig plate. Avslappende og fin, og tittellåta tror jeg må være det beste Gilmour har laga solo. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 For ikke å snakke om alt man hører som er relatert til tidligere Pink Floyd-utgivelser. Take A Breath, for eksempel, som er meget 1967 i oppbygningen. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hører mye på "Mother" nå. Utrolig fin låt! Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Tror jeg skal sette på "The Wall", er lenge siden sist Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Er det noen som har prøvd The Dark Side Of The Moon, i kombinasjon med Wizard of Oz? Jeg er spent på hvilken effekt det er som skjer, eller handlinger som er synomnyme. Har ikke sett filmen, men har selvfølgelig hørt albumet flere ganger. Er det noen som har prøvd? Lenke til kommentar
Badering Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Du kan se den her. Ganske kult, selv om det hele er tilfeldig :3 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Min lille samling: Pink Floyd - The Dark Side Of The Moon Pink Floyd - The Wall Pink Floyd - Pulse Pink Floyd - Wish You Were Here Pink Floyd - The Piper At The Gates Of Dawn Pink Floyd - Relics Pink Floyd - A Saucerful Of Secrets Pink Floyd - Echoes: The Best Of Pink Floyd Pink Floyd - The Final Cut Solo: David Gilmour - About A Face David Gilmour - On An Island David Gilmour - David Gilmour Roger Waters - Amused To Death Roger Waters - The Pros & Cons Of Hitchhiking Roger Waters - Radio K.A.O.S. DVD Live At Pompeii The Pink Floyd and Syd Barrett Story btw, er enig med han over meg som sa at On An Island er et genialt album. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Min lille samling: (Siden jeg startet å høre på de etter Roger Waters på Roskilde 06) Pink Floyd - The Dark Side Of The Moon (SACD og LP) Pink Floyd - The Wall (CD og DVD) Pink Floyd - Echoes: The Best Of Pink Floyd (CD) Pink Floyd - The Division Bell (CD) Pink Floyd - Wish You Were Here (CD og LP) Solo: Roger Waters - Amused To Death (CD) David Gilmour - David Gilmour (CD) David Gilmour - On An Island (CD) Kommer til å kjøpe Animals og The Final Cut snart Endret 30. januar 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Samlinga mi: Meddle The Dark Side of the Moon Wish You Were Here Animals Mer trengs ikke gitt. Har også PULSE på dvd, en stor nedtur, men det burde jeg egentlig visst :\ Har også Roger Waters' mesterverk Amused to Death. Alle på cd. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 av pink floyd liker jeg best av alle sangene; have a sigar. Og Money. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Blitt så populært å ramse opp samlingen sin, så jeg får vel gjøre det jeg og Den er nokså liten dog, men skal se om jeg får en komplett diskografi om noen år! CD'er - Dark Side of the Moon - The Wall - Meddle DVD'er - Pulse Jeg har også Roger Waters' In the Flesh DVD, men den teller vel ikke ^^ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg har også Roger Waters' In the Flesh DVD, men den teller vel ikke ^^ 7831890[/snapback] jojo den teller, er faktisk en veldig fet konsert! Gleder meg til å se han i Berge i april!! Flere som skal dit eller? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Du kan se den her. Ganske kult, selv om det hele er tilfeldig :3 7827997[/snapback] Takk skal du ha, dette forsterket bare inntrykket mitt om at dette bare var vrøvl Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Gleder meg til å se han i Berge i april!!Flere som skal dit eller? 7832117[/snapback] Jeg skal dit! Det kommer til å bli stort. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 For ståpels bare av å tenke på konserten på Roskile festivalen i fjor! Gleder meg så sykt mye! Må bare skaffe hotell og fly så er vi på gang! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 av pink floyd liker jeg best av alle sangene; have a sigar. Og Money. 7831065[/snapback] Jeg klarer ikke si slikt. Skal jeg si noe favoritt, så er det hele album, ikke enkelte sanger. Men har som regelt ingen jeg liker best, er så utrolig vanskelig å si noe sånnt, synes jeg Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Enig med Kjekssjokolade, kommer ann på så mye. Forskjellig fra en dag til en annen. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Pink Floyd har laget veldig mye bra. Jeg greier ikke å plukke ut hverken to eller ti favoritter. Endret 30. januar 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg