riktig Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 I kveld har det vært noen mildt sagt spesielle skyer på himmelen, noe som fylte minnekortet i løpet av den vanlige kveldsturen. Jeg kom over dette, og bestemte meg for å lage et panorama av kun skyer, for en gangs skyld. Jeg syns det minner om en eller annen planet sett fra rommet, men det er sikkert bare meg som fantaserer. Ser altfor mye sci-fi. :!: Vet ikke hva andre syns om det, men jeg syns det ble kult, egentlig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Synes nesten jeg ser litt krumningseffekt på høyre side av bildet ja. stilige skyer, fin lyseffekt med sola. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Fine skyer ja Ser jo nesten ut som planeten Tellus sett utenifra (ovenifra). Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg ser hva du mener med å se på en planet, og jeg fikk også slike assosiasjoner. Jeg er ikke sikker på om jeg synes bilder av bare skyer holder, men dette ble i alle all stiligere enn det jeg har fått til med skyer. Tøffe formasjoner, nesten litt abstrakt. Space.... Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Najs, som en Startrek fan så får en fort assosiasjoner til episoder hvor de besøker nye planeter. Telcontar Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Veldig fine skyer, det skal du ha for Men så er det jo også bare skyer i bildet da.. Pleier fort å bli litt kjedelig. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg ventet litt ekstra lenge under loadingen av bildet, selv om det var ferdig. Men ville gjerne se mer, se der hvor det blir lysere! Føler at man blir litt lurt Ville gjerne sett "mer" Men ellers et veldig kult og ikke fullt så vanlig bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå