Gå til innhold

Noen bra western spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Red Dead Revolver

Fra utviklerne som står bak GTA-serien.. kom ut rundt 2002 tror jeg, så grafikken er ganske bra. Der kan du også ha dueller osv bla bla bla :hmm:

Western for alle penga.

Edit: Outlaws eier! :w00t:

Endret av Tidus_hmm
Lenke til kommentar
Hva med "Gun" ? Aldri testet det, men det er jo western!

6442788[/snapback]

Gun var meget underholdene så lenge det varte. :)

Gun er som et GTA i western-stil. Du kan drepe nesten hvem du vil, du kan gjøre små oppdrag som du får rundt i byene, jakte på folk fra wanted-plakatene rundt om kring, følge story'en, eller rett og slett en kombinasjon av alt dette!

Du får også en hest i begynnelsen av spillet, og du kan også skyte fra hesteryggen.

Det er et fint "våpenlager" som inkluderer blant annet pil og bue, double-barreled shotgun, rifle og 2x revolvere.

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Jo, finnes til pc det.

6442666[/snapback]

Nei, Red Dead Revolver finnes ikke for PC. Bare for PS2.

ErikFN, du bør absolutt se etter Call Of Juarez. Gå inn på Gamespot.com og les sniktitten til spillet (og se gjennom gameplay-filmene). Dette spillet kommer til å bli knalltøft. :)

EDIT: dark by design, hvor har du fått dette fra? GUN er da slettes ikke laget av Rockstar Games. Rockstar Games (Rockstar North) har laget GTA-spillene, The Warriors og Manhunt (+ det nye Tennis-spillet for Xbox 360 - sikkert flere også).

De som har laget GUN, er Neversoft, som tidligere kun har laget Tony Hawk-spillene.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Jo, finnes til pc det.

6442666[/snapback]

Nei, Red Dead Revolver finnes ikke for PC. Bare for PS2.

ErikFN, du bør absolutt se etter Call Of Juarez. Gå inn på Gamespot.com og les sniktitten til spillet (og se gjennom gameplay-filmene). Dette spillet kommer til å bli knalltøft. :)

EDIT: dark by design, hvor har du fått dette fra? GUN er da slettes ikke laget av Rockstar Games. Rockstar Games (Rockstar North) har laget GTA-spillene, The Warriors og Manhunt (+ det nye Tennis-spillet for Xbox 360 - sikkert flere også).

De som har laget GUN, er Neversoft, som tidligere kun har laget Tony Hawk-spillene.

6444778[/snapback]

Red dead revolver er også til xbox :p

Lenke til kommentar
OK da. Poenget er uansett at det ikke finnes for PC. :)

6445171[/snapback]

Helt sikker på det? nå skal ikke jeg være helt sikker, men jeg lastet ned et PC-spill for et par måneder tilbake. Å det var et slags westernspill, var FPS. Husker desverre ikke navnet, men det var ikke Gun, heller ikke outlaws.

Edit: Etter litt googling fant jeg ut at det var Dead Man's Hand. Trådstarter kan jo teste det. :)

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...