Litejk Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg skal altså på dette flystemnet, er det andre som skal? Jeg kommer nok til å ha med kamera,så det blir lett å se meg, en liten kar med svært kamera :!: Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 På ulven, det jeg vet er at det i Os, i nærheten av Bergen viss du vet hvor det er. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Er det noe ala den som var ifjor på flesland med utelandske fly osv? Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hadde vært morsomt å komme og se er desverre ikke sikker på om det passer... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Kommer det F16? (Evt. har du en link?) Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Ikke for å skryte assa, men jeg har liksom vært på verdens største flystemne Eller, kansje ikke verdens største(det er vel i paris?), men har vært på et i Sunderland, Storbrittania, som er like ved Newcastle. Der var bl.a F18 "Blue angels", Israelsk F16, Red Arrows(Hawker), lynx og stas Endret 5. juli 2006 av Edge Lenke til kommentar
Musty Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Kommer det F16? (Evt. har du en link?) 6442144[/snapback] ja det kommer f16. stod i allefall det på plakaten jeg så... men regner med at det bare vil fly forbi.... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Blir vel low-pass ja.. Ulven høres ikke så stort ut, så overraskende hvis de lander. Hadde vært gøy å se hvis de fant på noen sprell. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Ikke for å skryte assa, men jeg har liksom vært på verdens største flystemne Eller, kansje ikke verdens største(det er vel i paris?), men har vært på et i Sunderland, Storbrittania, som er like ved Newcastle. Der var bl.a F18 "Blue angels", Israelsk F16, Red Arrows(Hawker), lynx og stas 6442197[/snapback] Offtopic: Det i England er verdens største Ontopic: skulle ønske jeg kunne komme, men bor liksom litt langt unna Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Har Ulven stemnet en egen webside? Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Søndag? trodde det skulle være på Lørdag....? Blir forresten å ta med kamera jeg også, blir lett å få øye på... Svær kar med bitte lite kamera :!: Endret 6. juli 2006 av Barbaren Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Største er vel i Farnborough? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Kan noen gi meg en link til STEVNET( fredrikb Stemne holder fra Nynorsk) jeg har greid å miste avisen min Bare glem det... det er på Ulven klokken 11 eller klokken 13.... http://flydag.no/ Endret 6. juli 2006 av Litejk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå