hchult Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Beklager litt off topic her,men håper virkelig noen kan tipse meg her.. Har en mail med en hel haug med feriebilder,som jeg så gjerne sku ha fått lagret på pcen!Mine forsøk lykkes ikke.. Noen her som kan gi meg et tips?Litt pinlig er det å spørre om hjelp til å gjøre noe så enkelt å lagre bilder Rimelig frustrert nå.. Har forsøkt å kopiere og lime inn,men ikke mulig,får ikke opp alternativet "lim inn" når jeg er inne på mine bilder.. Bruker hotmail og har videresendt mailen til online adr min uten å lykkes med å få de lagret derfra heller.. Noen som kan gi meg et tips?Tas i mot med takk! Endret 5. juli 2006 av hchult Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 hvilken epost klient brukes? har du prøvd høyreklikk->save as på bildene? evt "lagre vedlegg som" en eller annen plass på menyene? Lenke til kommentar
hchult Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 hvilken epost klient brukes?har du prøvd høyreklikk->save as på bildene? evt "lagre vedlegg som" en eller annen plass på menyene? 6441401[/snapback] Takker for svar mr lee,nå ble jeg gla! Epost klient?vet ik helt ak du mener da..Har hotmail og online fra telenor hvis det er det...Får ikke opp save as ved h klikk!rare greier..Kopiere kan jeg,men selv om jeg markerer før jeg h klikker for å kopiere,kopieres bare et bilde om gangen..*arrgh* Å ta ett og ett bilde er lite effektivt så ",)AIAI! ..Ka gjør jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå