Sonsol Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Copy-paste fra sticky Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja, men bursdager og huskelapper er det eneste jeg trenger egentlig. -EDGE: er ikke en nødvendighet. -Email klient: Nei, jeg bruker sjelden eller aldri mobilen til internett eller e-post. Form: - Foretrekker "vanlige" og skyvetelefoner, men klapp går bra det og. - Jeg vil ha en så tynn som mulig telefon, så lenge det ike går på bekostning av pris og innhold. - Vil ha en fin mobil med godt design. Vil ikke ha noe pebl aktig greie. - Trenger ikke være støtsikker. Jeg er forsiktig med mobilen min. Skjerm: Fargeskjerm. -Skjerm er viktig med tanke på at jeg kanskje vil ha et bra kamera. -Touchscreen: Nei. Kommer ikke på noen telefon med touchscreen som er liten og slank. Pris: Jeg har mellom 2000 og 4500 kroner til rådighet, men ønsker å bruke rundt 3000kr. Uten abonnementsbinding Diverse: -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: Kanskje, hvis en god telefon har det er det greit. Bare husk at jeg setter design langt opp på prioriterings listen. -Infrarød port: Ja, men ikke nødvendig. -Blåtann (Bluetooth): Ja -Internminne: Vil ha plass til en del bilder. -Minnekort?: uviktig, kommer an på hvor mye internminne det er. -MP3: Nei, men det er vanskelig å få uten. Poenget er at jeg ikke vil ha en mp3 telefon. - Mulighet for GPS: Absolutt ikke nødvendig. -Batterilevetid: Viktig -Bruker telefonen mest til sms, og ringing pluss bilder. Endret 5. juli 2006 av Zelziuz Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Har tenkt litt på SE k*** telefonene. Er det noen av disse dere vil anbefale? Endret 5. juli 2006 av Zelziuz Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 K800 høres ut som noe for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå