Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Ergrer meg til døde hver gang jeg skal kikke i mine innlegg da det er mange tråder jeg bare leser uten å poste i. Disse må jeg jeg finne ved å sette sortering til "Fra alltid" hver eneste gang jeg skal lese trådene. Det hadde vært veldig greit om disse innstillingene i det minste kunne blitt lagret i en cookie slik at du slapp å sortere for hver gang. Er jo ikke så mye arbeid å få det til, og det hadde sikkert gledet et par svette forumbrukere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Ingen andre som har meninger om dette? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Eg er heilt einig, det hadde vore veldig fint om valet hadde vorte lagra. Det skulle verte gjort slik for lenge sidan, men Ueland har kanskje gløymd det. Endret 7. juli 2006 av incanus Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Kjempeflott. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg