Gå til innhold

Telefon til bestefar

Anbefalte innlegg

Hei! Bestefar ønsker seg ny telefon da den gamle ble ødelagt. Han ønsker en stor telefon med store taster. Alt han trenger er mulighet for å sende SMS og ringe. Men problemet er da at nesten alle "moderne" telefoner, og de fleste som er under 2 år gamle, er veldig små, og har små taster.

Forslag til hvilken telefon han kan kjøpe seg trengs i aller høyeste grad, da jeg kun fant små mobiler da jeg letet selv.

Takk for alle forslag og tilbakemeldinger! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia 1101, 1112 og 1100 er gode kanditater. De har alle passe store knapper og de har en rimelig pris. De har de vanligste funksjonene, som å ringe :p og sende SMS. Det er ingen gode omtaler om de mobilene, så du burde spørre de i tele butikken først.

Lykke til med kjøpet ;)

Endret av Casanova_G
Lenke til kommentar

Evnt 6103. Min mor har den, og hu sliter også litt med syn og det med store taster er dritfint liksom. Hu er kjempefornøyd med den. Har solgt flere av de på jobben min, og det er stort sett til eldre folk, for de trenger en med store taster. Men se litt rundt. Men jeg vil nok si at 6101/6103 er bra tlf. Har ikke sett de andre som blir sagt her jeg da, men sikkert bra de og ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...