PriMadonna Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei:) Jeg skal kjøpe meg en ny mobiltelefon siden min gamle (Samsung E700) har blitt litt ødelagt. Er åpen for alle slags forslag, men har visse kriterier til hva mobilen skal inneholde: - SMS - MMS - Kamera (helst 3mp eller mer) - Videomulighet - Musikk - Stort minne, eller evnt. sjangsen til å sette inn et ekstra minnekort. - sist, men ikke minst, HELST 3G. Jeg er også veldig inn for design. Den må ikke se for rar eller "klumpete" ut. Har sett på diverse samsung mobiler som E900 (desverre ingen 3G og skuffende kamera ifølge mine kriterier, men ellers helt nyyyydelig design!), Z710 og I300/I310. Noen som har forslag?? er åpen for alle mobilmerker, men de må ikke være ukurante!. Håper på svar snarest:) Vennlig hilsen Erika Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Sony Ericsson K800i oppfyller dine krav ganske så bra. Kjøpte den sjølv i dag, pluss 1GB minnekort (foreløpig det største som er av den typen, men det kjem nok meir etter kvart), og er hittil godt fornøyd. Du kan jo lese gsmarena sin anmeldelse av telefonen før amobil kjem med sin eigen, for eksempel Ellers er vel Nokia N80 ein telefon som vil passe, men denne er litt meir klumpete - synest eg iallefall. Lenke til kommentar
Casanova_G Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Jupp, er nok enig med Arve Systad. K800i er en mobil som passer ganske bra til dine kriterier og som er proppet med masse bra. Det er vel ikke så mye å skryte av designen siden den ligner på de tidligere SE mobilene, men den er i det minste ikke klumpete. Men du burde også ta en titt på Nokia 6280. Den er nesten like bra som K800i, men den har dårligere kamera og kan vise seg å være litt klumpete. Så personlig syns jeg du burde gå for K800i. Lykke til Endret 13. juli 2006 av Casanova_G Lenke til kommentar
Tori Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Ehm... Spontan som jeg er, så bestilte jeg nettopp denne mobilen. Aner ikke hva det forskjellige betyr, men nå har jeg lest om EDGE og sånt og at denne ikke støtter det. Men sånn 3G, noen som vet om det finnes her i Stavanger?? Lenke til kommentar
hware666 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) 3G dekningen finner du her. Kan ellers anbefale Nokia 6233! SMS - Ja MMS - Ja Kamera - Ja 2mp (ikke mange mobiler med 3mp enda) Videomulighet - Ja meget bra kvalitet Musikk - Ja mp3, mp4, eAAC+, AAC Stort minne - 64MB følger med, 2GB supporteres 3G - Ja, men har ikke kamera i front. Standard kamera kan dog brukes + Meget gode taster + Meget gode stereo høyttalere (høy og klar lyd) + Multitasker (f.eks. høre musikk mens du skriver SMS) + Kjører Flash Lite filer (+) Mobilen kan slås på og brukes uten SIM kort - Litt nøytralt design og mobilen virker litt avlang og stor - Lavt volum med headsett, mulig ny firmware fikser det Endret 6. juli 2006 av hware666 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5dhrKosa Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg vurderte selv en nokia 6233 og en motorola v3x, for meg ble det sistnevnte. v3x er konge telefon med bra design. Jeg anbefaler mobilen på det sterkeste. Det er videre en 3g mobil, med mulighet for å utvide minne (du får med 64mb innebygd+128mb microSD på kjøpet). Lenke til kommentar
PriMadonna Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Tusen takk for alle svar og forslag Jeg trekker mer og mer mot Samsung E900 som har det utrolig flotte designet!! det eneste som er kjipt er at den ikke har 3G, men ellers har den alt det andre jeg ser etter.. vel, har jo "bare" 2 MP kamera, men som noen her sa at det er ikke helt vanlig enda med mer enn 3MP. selv om det hadde vært helt supert Bare å komme med flere forslag Erika Endret 11. juli 2006 av PriMadonna Lenke til kommentar
hware666 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hvis design kommer fremfor 3G, så er jo Samsung E900 et meget lovende valg da. Her står litt mer om mobilen. Lenke til kommentar
PriMadonna Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Hvis design kommer fremfor 3G, så er jo Samsung E900 et meget lovende valg da. Her står litt mer om mobilen. 6474979[/snapback] Tusen takk for linken Nå er det bare å finne en butikk som selger Samsung E900 med Djuce Nonstop abo. slik at jeg kan få se prisen. Noen som vet noe om det forresten?? Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 3G dekningen finner du her. Kan ellers anbefale Nokia 6233! SMS - Ja MMS - Ja Kamera - Ja 2mp (ikke mange mobiler med 3mp enda) Videomulighet - Ja meget bra kvalitet Musikk - Ja mp3, mp4, eAAC+, AAC Stort minne - 64MB følger med, 2GB supporteres 3G - Ja, men har ikke kamera i front. Standard kamera kan dog brukes + Meget gode taster + Meget gode stereo høyttalere (høy og klar lyd) + Multitasker (f.eks. høre musikk mens du skriver SMS) + Kjører Flash Lite filer (+) Mobilen kan slås på og brukes uten SIM kort - Litt nøytralt design og mobilen virker litt avlang og stor - Lavt volum med headsett, mulig ny firmware fikser det 6447858[/snapback] Nokia 6233 tar opp video i VGA-kvalitet (640*480) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå