............... Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Når skal jeg skal inn på en server kommmer den feilmeldinga opp: You have been disconnected the server. Error: Client dropped by server Hva skal jeg gjøre? Har kjørt oppdateringa, gått ut og inn noen ganegr osv. Så også på steam sin support, men hjalp ikke mye. Noen som har opplevd det samme? Hvordan komme inn? vedlegget viser erroren.. Lenke til kommentar
Justin Time Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Når skal jeg skal inn på en server kommmer den feilmeldinga opp: You have been disconnected the server. Error: Client dropped by server Hva skal jeg gjøre? Har kjørt oppdateringa, gått ut og inn noen ganegr osv. Så også på steam sin support, men hjalp ikke mye. Noen som har opplevd det samme? Hvordan komme inn? vedlegget viser erroren.. 6441166[/snapback] Jeg får samme problem nå. Har prøvd å søke hos www.steampowered.com men finner foreløpig ikke noe svar der... Lenke til kommentar
............... Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 er det etter oppdateringa nå? eller har du hatt det sånn lenge? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Prøv å slett ClientRegistry.Blob :o Lenke til kommentar
............... Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Prøv å slett ClientRegistry.Blob :o 6441383[/snapback] ehm, hvor? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Prøv å slett ClientRegistry.Blob :o 6441383[/snapback] ehm, hvor? 6441408[/snapback] I din Steam-mappe! Lenke til kommentar
............... Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Det gikk... Hør på Joakim. ! Thanks mate Lenke til kommentar
Epiphany Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Det gikk... Hør på Joakim. ! Thanks mate 6441626[/snapback] Funka for meg også :!: Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 det er bra folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå