blasterlord Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Satte i min nye 320 gb hd. Skulle gi den en partisjon og formatere den via datamaskinbehandling i kontrollpanel. Men når jeg høyreklikket på hd der inne så fikk jeg ingen valg. Kun egenskaper. Brukte så partition magic og fikk en feilmelding under opprettelsen av partisjon. Det sto også først at disken overskridet ett eller annet og at den kanskje ikke ville boote. Bruker den som hd nr 2 så trenger ikke boot på den.. Men nå funker den. For sikkerhetskyld så slettet jeg partisjonen, byttet sata port på hovedkortet og gjorde alt på nytt. Nå funket det som normalt. Fikk tildelt partisjon og formatert via datamaskinbehandling.. Kan det ha vært xp brannmuren som ikke ga meg tilgang første gangen? Fikk melding opp mens jeg holdt på om jeg ville fjerne blokkering i xp, men rart om det skulle være blokkering for formatering av hd da Men nå fungerer den iallefall fint. Håper jeg ikke risikerer at noe blir ødelagt da.. Endret 5. juli 2006 av blasterlord Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei! Jeg vet at av og til så gjør Windows (XP SP2) noe merkelig så Partition Magic blir forstyrret og partisjonene blir feil. Dette har hendt meg mange ganger. Det er bare å formatére de på nytt i så fall. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå