Kong_Miraz Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Eg leiter etter metall knapper som skal brukest til: 3 stk. Opne og lukke DVD/CD-rom/brenner 1 stk. Resettbryter og kor får ein tak i UV plexiglass?? På forskudd takk! Endret 5. juli 2006 av Kong_Miraz Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Brytere: Clas Ohlson, Biltema, Torshov, BilXtra, hobbyelektronikk.no, futurlec.com (anbefales, 30kr i frakt ca.) osv.. Plexiglass: Din lokale glassmester. Bruk Gule Sider for å finne deg frem til et firma som ikke virker for stort, og spør om avkapp. =) Jeg får mitt nesten gratis hos en eldre mann som driver aleine. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 UV-plexi må du bestile fra utlandet, men du kan kjøpe fluoriserende plexi hos glasshandleren Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Kan også informere om at fluoriserende funker fett, men du får det ofte bare i grønt. =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) I mitt tilfelle fant jeg tre store 1,5 x 1,5 meters plexiglassplater nede i kjelleren. De kommer nok godt med til fremtidige proskjekter. EDIT: De var ikke UV. Endret 7. juli 2006 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Få som er såpass heldige tror jeg.. =) Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hvis jeg husker rett så er det bare å laga din egen uv plexi, alså å bestille uv maling fra ljudia... Må skrive ned uv maling sjøl Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Det blir ikke det samme. Og blir nok til syvende og sist like dyrt som UV-plexi! Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Er ikke sikker men. frozencpu.com selger der både uv plexi og uv spray. de sender til norge for ikke så gale priser. men det er dette med toll da.... Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Det er bare å sende det som poste restante til Strømstad, og så hente det på postkontoret der vel og merke vist du bor ved grensa eller vet når du er i nærheten og kan ta en avstikker over. Kansje du skjenner en svenske... Lenke til kommentar
Amento Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Ahh, det er så digg å ha en onkel som jobber hos Pilkington Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Toll kommer bare fra 200kr og opp Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Toll kommer bare fra 200kr og opp 6673822[/snapback] Eller 1000kr om du merker som gave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå