mobilfreek Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 men nå må jo trådstarteren ha 3 ords tråd Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg tror slikt bare er funnet på. Forresten, spøkelses klipp tråden skrives i ett ord, "spøkelsesklipptråden" 6445215[/snapback] Jah, vet. Men så var det denne forbaska tre ords regelen da Lenke til kommentar
mintman Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Er dette slike flimsnutter hvor det plutselig kommer opp et fjes av noe monster og høy skrikelyd? 6445149[/snapback] skag1; Nei det er ikke en sånn du tenker på. Tanken streifet meg og før jeg så den Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 det finnes allerede en rimelgi stor tråd med en bra samlig med tilsvaende klipp , derblant dette , hvist du søker litt så finner du Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Synes det er veldig interesant med slikt som dette. Spøkelser, UFOer og slikt er kjempe digg! Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Synes det er veldig interesant med slikt som dette. Spøkelser, UFOer og slikt er kjempe digg! 6447089[/snapback] Kunne sagt akkurat det samme Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg tror på at det er mer mellom himmel og jord. For meg er det liksom uvirkelig at det er kun det vi ser og bare det. Men hjelp meg finne flere slike skumle klipp da Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Litt off-topic, det er UFO ting... http://www.ebaumsworld.com/ufoguy.html Fant ingen bedre side som hostet den... Jeg tror det er fake... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg tror på at det er mer mellom himmel og jord. For meg er det liksom uvirkelig at det er kun det vi ser og bare det. 6447243[/snapback] Akkurat slike jeg også tenker. Med tanke på alt det vi er så usikre på, så bør det ligge noe gjemt rundt forbi. Slik som liv ute i verdensrommet. Forresten, jeg stemmer for å gjøre tråden litt mer fleksibel slik at UFO filmer og lingnende kan postes her og. Synes jeg... Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg tror på at det er mer mellom himmel og jord. For meg er det liksom uvirkelig at det er kun det vi ser og bare det. 6447243[/snapback] Akkurat slike jeg også tenker. Med tanke på alt det vi er så usikre på, så bør det ligge noe gjemt rundt forbi. Slik som liv ute i verdensrommet. Forresten, jeg stemmer for å gjøre tråden litt mer fleksibel slik at UFO filmer og lingnende kan postes her og. Synes jeg... 6447708[/snapback] Ok, da har jeg åpnet for litt videre diskusjon Jeg er litt opptatt av det paranormale, og er ikke i tvil om at det finnes ting derute som vitenskapen ikke kan forklare. Feks. har jeg en kamerat som kan bøye metall på Uri Geller måten. Jeg har tilogmed fått bøye skjeen selv mens han holdt i den, og seriøst, den ble til leire mellom fingrene mine... Og til alle kritikerene derute: ja det finnes mange som jukser med slikt, men det er også mye som ikke kan forklares ennå. Det var også en tid der alle var overbevist om at jorda var flat, nå blir det bare latterlig å påstå noe sånt. Ikke bare avfei alt med å si at det er juks, vær litt openminded, selv om man ikke forstår det, er det ikke sikkert det ikke finnes. Jess, det var noen sløve "visdomsord" i halvfylla, en torsdags natt, sov godt Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) sikkert på at at hadde noen tatt i seg noe kraftig psykadelisk og sett blairwith 2 så hadde de fleste blitt skremt. nytter ikke å se skrekkfilm med avstumpende nerver og blokkert følelseliv. det blir som å spise biff med baken. Endret 14. juli 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå