McLuddis Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Noen som vet noe om denne videoen, er jo tydelig at gutta blir skremt. Er også interessert i å se andre klipp av spøkelsesvideoer. småscary filmsnutt Endret 6. juli 2006 av Barbaren Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 kan godt være falskt vettu. mange som finner på slikt og faker det så folk skal tro på det der. Lenke til kommentar
Vero86 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Falsk eller ikke- den skremte iallefall meg! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg elsker slike historier og filmer og bilder. Kom gjerne med historier og bilder og hvis trådstarter er enig i det da =) Lenke til kommentar
Vero86 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Elsker vanligvis sånne ting jeg også!! Er bare så skummelt når man sitter alene... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jobber med å samle sammen masse sånne filmer, så hvis dere kan hjelpe meg, bare post linker til filmer dere vet om så samler vi dem her. http://ludrio.no/index.php?s=film/kategori&kat=spoking Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Her er et program om "ghosts on tape". Varer i 40 min, enjoy Ghosts on tape Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg elsker slike historier og filmer og bilder. Kom gjerne med historier og bilder og hvis trådstarter er enig i det da =) 6441614[/snapback] Jeg elsker slikt jeg også, fyr løs. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 hehe. jeg skvatt hvertfall av klippet:P men det var fordi han skreik men sånne ting kan være skummelt:P Lenke til kommentar
mintman Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hva var det de så da? Så ikke noe jeg..... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Uff. Tør ikke se på sånt lengre, jeg. Kommer bare til å bli liggende uten å få sove i en uke etterpå :!: Drittfilmen Blair witch project 2 som skremte vettet av meg. Nå tør jeg ikke å se på noen skumle/ekle filmer lengre. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 du kødder n? du ble ikke skremt av Blair witch project 2 det er en skikkelig dårlig film som nesten ikke kan kalles en grøsser engang! gammel er du a? 10 år? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 du kødder n? du ble ikke skremt av Blair witch project 2 det er en skikkelig dårlig film som nesten ikke kan kalles en grøsser engang! gammel er du a? 10 år? 6444404[/snapback] Folk reagerer forskjellig på sånnt da tufs Lenke til kommentar
mintman Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 gammel er du a? 10 år? 6444404[/snapback] Det spørsmålet kan du vel heller stille deg selv? Hvis han ble skremt av den, så gjorde han vel det. Kan ikke kritisere en person for det Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Det er en hederlig sak å bli skremt. Kan ikke kritisere noen for det... Hva var det de så da? Så ikke noe jeg..... 6443095[/snapback] Det står noen i døra, men kameraet sveiper så fort forbi at du må nesten se filmen flere ganger før man legger merke til det... Synes den var litt creepy Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 du kødder n? du ble ikke skremt av Blair witch project 2 det er en skikkelig dårlig film som nesten ikke kan kalles en grøsser engang! gammel er du a? 10 år? 6444404[/snapback] Vær så snill, spar meg for slike tåpelige kommentarer. Og ja, jeg var vel 11-12 da jeg så den filmen. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Er dette slike flimsnutter hvor det plutselig kommer opp et fjes av noe monster og høy skrikelyd? Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 syns ikke noe var noe skremmende.. man så jo at allt var fake med en gang? Lenke til kommentar
salah Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg tror slikt bare er funnet på. Forresten, spøkelses klipp tråden skrives i ett ord, "spøkelsesklipptråden" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå