Ëonwe Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hei Jeg tenkte å kjøpe Runde IDE kabler. Tingen er at DVD-spilleren og CD-RW en min kjører på hvæe sin IDE kanal eller hva det heter, og HDD en min kjører på raid-kontrolleren. Derfor lurte jeg på om noen viste om noen web-shoper som selger runde IDE kabler med bare en kontakt? Har tenkt å ha en enkel på hver av CD stasjonene og en med to til HDD. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Det går nok ikke an å få kjøpt. Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 men det du gjør er bare å kappr av den ytterste delen på to kabler så har du det du trenger, bare ta en tapetkniv eller noe og kapp helt intil den første kontakten Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Bugaloo skrev (2002-10-15 18:07): men det du gjør er bare å kappr av den ytterste delen på to kabler så har du det du trenger, bare ta en tapetkniv eller noe og kapp helt intil den første kontakten http://www.overklokking.no/guides/rundkabe...lmod/index.html Slik. _________________ "You can learn more about a person in one hour of play, than in a year of conversation. - Platon" [ endret av B|Real den 2002-10-16 07:50 ] Lenke til kommentar
Laffe_ Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Vel... du får kjøpt runde ide kabler i de fleste Webshops. blant annet hos komplett og microplex.no. Men det er veldig enkelt å lage sine egne. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 coolermaster lager runde kabler med 2 tilkoblingspunkter (1 til hk 1 til HD/CDROM etc.) her er siden et lite minus er at de med 2 tilkoblingspunkter KUN finnes i grønt edit: la til litt _________________ [ Denne Melding var redigert av: xthal på 2002-10-18 00:41 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå