mintman Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Har akkurat gått til innkjøp av et Nikon D50 og prøver meg litt frem. Tok dette bildet som jeg selv synes ble ganske fargerikt og fint selv om det bare er et "kjedelig" rose motiv. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Har akkurat gått til innkjøp av et Nikon D50 og prøver meg litt frem. Tok dette bildet som jeg selv synes ble ganske fargerikt og fint selv om det bare er et "kjedelig" rose motiv. 6440865[/snapback] Eg er ikkje noe bilde-ekspert, men det bildet der likte eg. Skikkelig skarpt bilde! Sterke farger. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Eg er ikkje noe bilde-ekspert, men det bildet der likte eg.Skikkelig skarpt bilde! Sterke farger. 6440887[/snapback] Takk for det Man trenger ikke være noen ekspert for å si hva man liker Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Fint bilde, men prøve og få bort litt av sidene, siden det er litt mye "dødt"? Erik - Amatør! Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Kult bilde, og grattis med nytt fabelaktig kamera! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Liker bildet, men ville gjerne sett motivet fra en annen vinkel. Gjerne litt nedenifra eller noe lignede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå