Risern Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Hei, har tenkt og bytte ut boxed vifta på min Amd Athlon X2 3800+ cpu, også tenkte jeg at jeg skulle kjøpe kjølepasta med det samme. Har hørt at den medfølgende pastaen ikke er av så god kvalitet... Har satt opp ett oppsett på komplett.no Oppsett/handleliste Ser dette ut som et godt valg? Har også tenkt litt på denne, men syntes den virker litt stor.. Men hva kjøler best av de to, noen som vet? Mvh Risern Endret 5. juli 2006 av Risern Lenke til kommentar
Risern Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Sorry men :bump: Skulle helst ha bestilt det idag skjønner du Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Vifta "denne" (aka CNPS9500) kjøler bedre enn den andre, og det blir faktisk mindre plassproblemer med 9500, for den stikker utover, 7000B, legger seg over hovedkort, minne og alt mulig. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 når det gjelder kjølepasta bør du går for Arctic silver iallefall. The best there is Lenke til kommentar
Risern Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Okey, det frister å gå for den 9500 da! Tenkte meg faktisk at den ville kjøle bedre, det sier seg egentlig selv på størrelsen eller? Netshop selger den til 100 kr billigere så kjøper der, takker for tips og svar! Edit: Bestilt Var vist på Microplex.no de var 100 kr billigere enn komplett, netshop.no skulle ha 499,-. Og Microplex.no skulle ha 449,-, merkelig da disse to netshopene er under samme firma nå. Iallefall etter hva jeg har hørt her på forumet... Endret 5. juli 2006 av Risern Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Stjeler tråden litt. På PS Data så har de en kjølepasta som heter "Thermaltake Grease #2 Gray Silver Boron Nitride Zinc A". Men det er avbildet en Arctic Silver 5. Er Arctic Silver 5 et Thermaltake produkt, eller har de brukt feil bilde? Har nemlig bestilt med denne kjølepastaen. http://psdata.no/ps.asp?it=108372&mlevel=340400 Lenke til kommentar
Risern Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Hehe greit det! Når det gjelder den kjølepastaen er jeg ikke helt sikker, men på Microplex.no har produktet en egen Artic Silver logo men på PS Data har produktet en Thermaltake logo. Merkelig.. Link til Artic Silver 5 kjølepasta hos microplex.no Endret 7. juli 2006 av Risern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå