Ske1eton Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Hovedkortet (915p) har havarert og jeg sitter igjen med disse komponentene... Ram er dyre 2,2,2,4 brikker 2x512. Hva gjør jeg da? Selge komponenter og satse på nyere deler(ddr2 osv), eller hva? Behov: spill, surfing og noe bildebehandling. Endret 5. juli 2006 av Ske1eton Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Hei. Oppgradering av komponenter er vel til å anbefale hvis du har litt penger nok. Skriv gjerne et evt. budsjett på en ny PC, og om du vil ha med skjerm, mus og tastatur. Forresten, vent til 24./27.Juli 24.Juli er det priskutt på AMD (25-50%), og Intels nye prosessorer, Conroe, lanseres den 27.Juli. Endret 5. juli 2006 av jaynuz Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei! Jeg anbefaler at du selger det du ikke kan bruke og venter på Conroe og ser hvilken som blir best for prisen (Conroe og Athlon64 X2). Hvordan ble hovedkortet ødelagt? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Ske1eton Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Takker for svar! Mitt abit ag8 klarte jeg vel å kekke selv med en liveupdate som feilet. Delene i systemet mitt er ekstremt godt tatt vare på, raptorene er degragmentert 3 ganger og har aldri hatt over 38 grader celsius. Systemet fungerte knallgodt og var problemfritt frem til jeg ødela det. Nå har jeg tilgodelapp på 1058 kr på pcutstyr, alle familiebildene på to disker som stod i raid 0 og lite sikkerhetskopier fra de siste månedene osv. Er litt fortvilet da jeg ikke tror jeg får noe særlig igjen for delene hvis jeg prøver å avertere dem. Klarer ikke å bestemme meg for om hvilke deler jeg skal beholde og satse videre på. Delene var dyre, bare ramen var 2000 kroner i innkjøp. Lønner det seg evt å satse på et amd system med ddr400, og kanskje ett crossfire oppsett? Evt et system med 560en og ddr2? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Det vil være dødfødt å satse på et P4-system nå. Selg det du har til en grei pris slik at noen kan kjøpe det uten å bli ruinert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå