FaMe Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Mitt lille forsøk på et relativt vanlig motiv. Har puttet på noen klisje-romantiske effekter i PS og synes det funket ganske bra. Kunne vel vært heldigere med lys/skygge her, men skitt au. Funket dette eller er jeg på bærtur? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Det funker absolutt. Stilig bilde! - Romantiske effekter ja. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Her har du ett bilde som nok garantert passer på veggen til foreldrene til dette barnet. Men har ett par forslag til forbedringer. Stort sett kun småpirk. Den verste "feilen" er punkt 1 synes jeg. De andre er egentlig ikke noe å bry seg om. 1. Denne bør du klone eller klippe helt bort. 2. Litt hard hud her. Hele bildet er fløyelsemykt utenom akkurat denne flekken. 3. En liten sort flekk. Kan trygt tas vekk. 4. Rensk litt ved negleroten her. Endret 5. juli 2006 av stoners Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Wow, må si at dette fungerte! stoners: jepp, men hvis du vil se litt mer i det, så kan du si at den voksne, litt slitte hånda representerer ett langt liv, med alt det fører med seg. kontrasten blir da den myke, "feilfrie" babyhånda som representerer det nye, "urørte" liv. mulig jeg legger for mye tanke i det... :teast: Endret 5. juli 2006 av MrLee Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Wow, må si at dette fungerte! stoners: jepp, men hvis du vil se litt mer i det, så kan du si at den voksne, litt slitte hånda representerer ett langt liv, med alt det fører med seg. kontrasten blir da den myke, "feilfrie" babyhånda som representerer det nye, "urørte" liv. mulig jeg legger for mye tanke i det... :teast: 6441268[/snapback] Skjønner. Men da burde hele hånden være ruglete og "brukt". Men hånden ser ikke ut som en gammelmannshånd, slik at metaforen ikke funker like godt da. I min mening. Lenke til kommentar
FaMe Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Takk for hyggelige og gode tilbakemeldinger! Er forøvrig 100% enig i de tre første forslagene til forbedring stoners, men punkt 4 er jeg veldig usikker på. Tenkte faktisk det samme som MrLee her. Det gamle slitte vs det unge freshe... Skal tenke litt på det så får vi se. Men de 3 første forslagene skal jeg uansett teste ut! Takk! Flere innspill? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Wow jeg "forstod" kunst...jeg føler meg så dyp akkurat nå. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Pent bilde, og godt gjennomført ide. Jeg er enig i de små "pirkepunktene", bortsett fra det har jeg ingenting å utsette. Dette er et typisk bilde man kunne sett i en eller annen reklame, og det er positivt ment. Dog burde bakgrunnen helst vært hvit eller ensfarget. Lenke til kommentar
FaMe Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Pent bilde, og godt gjennomført ide. Jeg er enig i de små "pirkepunktene", bortsett fra det har jeg ingenting å utsette. Dette er et typisk bilde man kunne sett i en eller annen reklame, og det er positivt ment. Dog burde bakgrunnen helst vært hvit eller ensfarget. 6441350[/snapback] Enig i det med bakgrunnen. Bakgrunnen er en sofapute i dus farge, desverre bommet jeg litt og fikk med litt av sprekken mellom puta og sofaen. Hva tror dere om legge på en hvit eller ensfarget bakgrunn i PS nå i etterkant? Vil dette funke slik lyset fremstår i bildet? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Prøv, tror dog jeg ikke ville likt det.. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 La det heller være. Det funker fint slik det er, men det var bare en ønsketenkning. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Utrolig fint bilde! Skikkelig koslig og romantisk som sagt. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Fikk ikke helt de assosiasjonene du ville skape (slitt?), men det er uansett et bilde av generasjoner. Fint, bløtt og romantisk. Småfeil hopper jeg over, men jeg ville i alle fall klonet bort noe. Lenke til kommentar
FaMe Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Takk for hyggelige og gode tilbakemeldinger! Skal på fjellet en tur nå i helgen og tilbakemeldingene her gav meg god motivasjon til å forsøke å komme hjem med noen blinkskudd. Regner meg selv fortsatt som en nybegynner og setter derfor utrolig pris på at noen tar seg tid til å se på og kommentere nettopp mitt bilde. Lenke til kommentar
Nestformann1 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Fint og "gripende" bilde. Bra komponert (diagonal / det gyldne snitt). Rolige farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå