Kimmers Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei! Fikk min nye pc fra komplett i dag, endelig skulle jeg og få en "high end" pc Gleden varte 4-5 timer da pc'n plutselig slo seg av. Nå vil den ikke slå seg på igjen. Når jeg drar ut strømkabelen og setter den inn igjen for så å slå på pc'n, flasher alle lys og viftene dreier en omgang. Noen som har peil på hva det kan være? Frykter jeg må sende pc'n tilbake til komplett MSI K9N SLI Platinum,nForce 570 SLI,ATX, AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz Socket AM2 Gainward GeForce 7950GX2 1GB,1.4ns GDDR3 Corsair Value S. PC4200 DDR2 2048MB Samsung SpinPoint P120S 250GB SATA2 Creative SB X-Fi XtremeMusic Hiper Strømforsyning ATX 580W Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Sjekket så det ikke ting som er løse ? Evt. prøv å koble fra hverandre, for så å koble sammen igjen. Lenke til kommentar
enl Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) <off topic>Sikker på at det ikke var doffen som daua da?</off topic> Sjekk at CPU og RAMen sitter godt i soklene sine. Gi vitale strømkabler et lite puff, i tilfelle de skulle ha løsnet litt. Har du bygget maskinen selv, eller er det komplett som har satt den sammen for deg? i såfall har du garanti på maskinen. btw. Velkommen til forumet! Endret 5. juli 2006 av enl Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Virker som noe har kortsluttet. Spørsmålet er bare hva...... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei og velkommen til forumet! Du må sjekke alle delene. Kanskje ta de ut av kabinettet om du har bygd pcen selv. Kan det være overspenning/lynnedslag? Se på kondensatorene på hovedkortet om de ser sprengte ut. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Hanse-mann Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Har samma hk og hadde samma problemet. Trodde hele shiten hadde daua jeg, men så var ikke strøm ledningen til hk trykket ordentlig nedi... Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Jump-start strømforsyninga. Plugg ut 20/24-pin kablen din, sett den ene enden av en binders der den grønne ledningen stikker opp, og den andre enden i hvilken som helst av de svarte. Når bidersen sitter i, skal strømforsyningen starte, hvis den ikke gjør det kan den være defekt Endret 7. september 2006 av Ungoliant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå