Pana Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei! Har nettop skaffet meg en Qtek 9100. Problemet er at jeg ikke får til å skrive æøå med utskyvingstastaturet. Har prøvd å trykke på den blåe rundingen slik at man aktiverer andre tegn, men da kommer det bare opp tegn der æøå er. Windowsen er norsk, så skjønner ikke hvorfor den er slik. Noen som har tips? Lenke til kommentar
IsBjorn Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Det er mer tungvindt og d tar lenger tid, men du kan laste ned softwaretastatur her: http://www.smartmobil.no/index.php?name=Up...sdownload&sid=8 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 For meg ville det være totalt uaktuelt å måtte ty til software-løsning, når hardware skal fungere. Det høres ut som om tastaturet ikke er satt skikkelig opp. Ta en hard reset og vent til alt er installert. Lenke til kommentar
Pana Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 For meg ville det være totalt uaktuelt å måtte ty til software-løsning, når hardware skal fungere. Det høres ut som om tastaturet ikke er satt skikkelig opp. Ta en hard reset og vent til alt er installert. 6443040[/snapback] Takk, skal prøve det Finnes det noen lure måter å kopiere tlf lista over til simkort? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 i wm2003 kunne man markere kontaktene i contacts holde stylus inn på dem og velge send to sim Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 På 9100 kan man bruke den medfølgende SIM Manageren, så vidt jeg vet... Lenke til kommentar
Pana Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 På 9100 kan man bruke den medfølgende SIM Manageren, så vidt jeg vet... 6446693[/snapback] hmm... var å så der, men fant ingen funksjon for å overføre Lenke til kommentar
Pana Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 hjalp ikke med totalreset av den.. Er enda slik at jeg sliter med æøå på tastaturet Lenke til kommentar
Pana Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 hjalp ikke med totalreset av den.. Er enda slik at jeg sliter med æøå på tastaturet 6456091[/snapback] Har fikset det nå La inn ny ROM på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå