BigJackW Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Hvor langt kommer du? http://home.scarlet.be/~bbonte/bonteroom2.html Endret 5. juli 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jaa! Elsker slike spill! Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Er det bare jeg som er dum, eller er dette spillet umulig ? Forstår ikke en dritt ! Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Er det bare jeg som er dum, eller er dette spillet umulig ? Forstår ikke en dritt ! 6440648[/snapback] Samme her fatter ingenting. Får tak i et par ting og klikker i vilden sky uten å komme ut. Tips noen? Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Er det bare jeg som er dum, eller er dette spillet umulig ? Forstår ikke en dritt ! 6440648[/snapback] Samme her fatter ingenting. Får tak i et par ting og klikker i vilden sky uten å komme ut. Tips noen? 6440668[/snapback] Jeg får ikke tak i noen ting :S Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Det er dårlig og simpelt. Litt logikk hjelper langt. Hva trenger dere hjelp med? Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Det er dårlig og simpelt. Litt logikk hjelper langt. Hva trenger dere hjelp med? 6440738[/snapback] Hvordan man setter sammen tinga. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Hvordan i helvette tenner jeg på ovnen ? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Trenger hjelp Shizz Kebab, men sett svaret i en spoiler-tag. Jeg har kommet så langt at jeg har fått ut kaktusmelken, og duppet peanutene i den. Hva nå? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 For å tenne på ovnen: Med alle knappene skrudd av, trykk først den venstre rektangulære knappen og deretter den midtstile rektangulære knappen. Så skru på med den runde, og trykk på knappen helt til høyre. Skru av igjen ved å trykke den runde knappen. Så trykker du den midterste rektangulære firkanten igjen,og så på den runde. Så tar du på den rektangulær helt til venstre. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Trenger hjelp Shizz Kebab, men sett svaret i en spoiler-tag. Jeg har kommet så langt at jeg har fått ut kaktusmelken, og duppet peanutene i den. Hva nå? 6440752[/snapback] Hvordan får du ut kaktusmelken og peanøtten? Edit: nå har jeg fått tak i linjalen, hva skal jeg med den? :S Edit2: Nå har jeg fått tak i pengen,linjalen,peanøtten,chipcard og metall greia, hva nå ? :S Endret 5. juli 2006 av Wh00t Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) For å tenne på ovnen: Med alle knappene skrudd av, trykk først den venstre rektangulære knappen og deretter den midtstile rektangulære knappen. Så skru på med den runde, og trykk på knappen helt til høyre. Skru av igjen ved å trykke den runde knappen. Så trykker du den midterste rektangulære firkanten igjen,og så på den runde. Så tar du på den rektangulær helt til venstre. 6440770[/snapback] Er knappene av når de er grå ? midstilte? er det den i midta ? Endret 5. juli 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Sliter med fuglen. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Der gjorde jeg det på 1 minutt ^^ Noen som har prøvd enern da? http://home.scarlet.be/~bbonte/bonteroom.html Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Der gjorde jeg det på 1 minutt ^^ Noen som har prøvd enern da? http://home.scarlet.be/~bbonte/bonteroom.html 6440851[/snapback] Kan jeg få litt hjelp ? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Trenger hjelp Shizz Kebab, men sett svaret i en spoiler-tag. Jeg har kommet så langt at jeg har fått ut kaktusmelken, og duppet peanutene i den. Hva nå? 6440752[/snapback] Hvordan får du ut kaktusmelken og peanøtten? Edit: nå har jeg fått tak i linjalen, hva skal jeg med den? :S Edit2: Nå har jeg fått tak i pengen,linjalen,peanøtten,chipcard og metall greia, hva nå ? :S 6440806[/snapback] Her kommer alt du skal gjøre for å komme deg ut: Først så finner du en peng oppå det nederste bildet av fuglen Så på tavle ligger det en linja Gå til gitteret der vifta er og bruk pengen til å åpne alle 4 skruene. Stikk linjalen inni vifta og ta ut kortet og linjalen. Gå til peanøtt-automaten og stikk kortet inni, og trykk på det blinkende lyset. Ta ut kortet og ta med peanøtten. Gå til ovnen og ta linjalen og stikk neddi det svarte nederst i ovnen. Gå til vifta med den pinnen du fant og stikk den inn. Så stikker du den i kaktusen. Ta peanøtten og legg den i melka som kom ut og ta den opp igjen. Gå til ovnen og tenn på den. For å tenne på: Med alle knappene skrudd av, trykk først den venstre rektangulære knappen og deretter den midterste rektangulære knappen. Så skru på med den runde, og trykk på knappen helt til høyre. Skru av igjen ved å trykke den runde knappen. Så trykker du den midterste rektangulære firkanten igjen,og så på den runde. Så tar du på den rektangulær helt til venstre. Ta gitteret som var utenpå vifta og legg det inni ovnen. Legg peanøtten oppå der og ta den ut igjen. Gi peanøtten til fuglen og du får nøkkelen. Bruk nøkkelen på døra. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Trenger hjelp Shizz Kebab, men sett svaret i en spoiler-tag. Jeg har kommet så langt at jeg har fått ut kaktusmelken, og duppet peanutene i den. Hva nå? 6440752[/snapback] Hvordan får du ut kaktusmelken og peanøtten? Edit: nå har jeg fått tak i linjalen, hva skal jeg med den? :S Edit2: Nå har jeg fått tak i pengen,linjalen,peanøtten,chipcard og metall greia, hva nå ? :S 6440806[/snapback] Her kommer alt du skal gjøre for å komme deg ut: Først så finner du en peng oppå det nederste bildet av fuglen Så på tavle ligger det en linja Gå til gitteret der vifta er og bruk pengen til å åpne alle 4 skruene. Stikk linjalen inni vifta og ta ut kortet og linjalen. Gå til peanøtt-automaten og stikk kortet inni, og trykk på det blinkende lyset. Ta ut kortet og ta med peanøtten. Gå til ovnen og ta linjalen og stikk neddi det svarte nederst i ovnen. Gå til vifta med den pinnen du fant og stikk den inn. Så stikker du den i kaktusen. Ta peanøtten og legg den i melka som kom ut og ta den opp igjen. Gå til ovnen og tenn på den. For å tenne på: Med alle knappene skrudd av, trykk først den venstre rektangulære knappen og deretter den midterste rektangulære knappen. Så skru på med den runde, og trykk på knappen helt til høyre. Skru av igjen ved å trykke den runde knappen. Så trykker du den midterste rektangulære firkanten igjen,og så på den runde. Så tar du på den rektangulær helt til venstre. Ta gitteret som var utenpå vifta og legg det inni ovnen. Legg peanøtten oppå der og ta den ut igjen. Gi peanøtten til fuglen og du får nøkkelen. Bruk nøkkelen på døra. 6440900[/snapback] Hvordan legger jeg gitteret i ovnen ?:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå