Tafsen Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Og kor finner eg det? blir gal Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Du kan sikkert kjøpe det et par steder eller så kan du drepe spøkelser og finne det på de. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Nokon som veit kvar og kan kjøpe det? Og kva det er for noko? Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Er ikke sikker på hva det er for noe men spøkelsene har det på seg så det kan jo vere ett eller annet stoff som dem er "laget" av. Angående hvor du kan få kjøpt det så har eg ikke peiling. Men kankje noen i Mage guild har det. Lykke til. Lenke til kommentar
enl Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Er ikke sikker på hva det er for noe men spøkelsene har det på seg så det kan jo vere ett eller annet stoff som dem er "laget" av. Angående hvor du kan få kjøpt det så har eg ikke peiling. Men kankje noen i Mage guild har det.Lykke til. 6440523[/snapback] Jepp, spøkelser består av ektoplasma Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Trenger eg et spesielt våpen for å drepe spøkelser? Og kor finner eg spøkelser. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 spøkelser finner du i mange forjellige dungeons. bruker sølvåpen eller noe magigreier for å drepe de. er lette å ta Lenke til kommentar
jaws733 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Ectoplasm bare til å slå opp i Wiki, det... In parapsychology, ectoplasm is the name given to a hypothetical form of dense bio-energy liberated by living things which is claimed to make possible the materialisation of ghosts and psychokinesis. The term ectoplasm was used in a similar sense in the 1984 film Ghostbusters. In the early twentieth century, photographs claiming to show ectoplasm were occasionally published; these were largely shown to be fraudulent. [citation needed] Often the medium would have concealed cheesecloth or a similar substance about their person to produce at an appropriate moment. [citation needed] Numerous studies were carried out in the 1950s and 60s to attempt to prove the existence of ectoplasm, including experiments by spiritualists who have attempted to show that ectoplasm projects itself from people during meditation. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 i hvertfall hvis du vil spare pengene stikker du til anvill eller hva den byen helt til venstre på kartet heter og gjør den questen som skaffer deg det største huset i byen. det er der jeg skaffa meg ectoplasm. Bare å bruke blade of woe når du skal drepe et spøkelse... funker fett. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 blade of woe? Må du ikkje ha 5000 for å kjøpe det huset? Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 ehm... jo. det er det billigste huset du fåt kjøpt og blade of woe kan du ikke kaste fra deg så den har du. Det er en liten dolk. Når du er ferdig med the dark brotherhood blir blade of woe oppgradert av "the dark mother". Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Omtrent hver eneste katedral i hver by, har spøkelser i kjelleren Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 bare gjør litt videre på main quest så møter du masse spøkelser som alle dropper ecto. Du må drepe de med et sverd som er enchanted med elemental dmg, silver sverd eller (en ting til som jeg ikke husker) Lenke til kommentar
torttib Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 ehm... jo. det er det billigste huset du fåt kjøpt og blade of woe kan du ikke kaste fra deg så den har du. Det er en liten dolk. Når du er ferdig med the dark brotherhood blir blade of woe oppgradert av "the dark mother". 6443428[/snapback] Feil. Du kan få kjøpt hus i utkanten av Imperial City for 2000. BAre får på marked district og snakk med ei dame. husker ikke helt hva den butikken het Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Sølv, glass eller Deadric tar vel alle sammen spøkelser. Wikipedia er din venn. Med 100 i strength og 33 i damage på et Umbra-sverd er ikke spøkelsene noe særlig problem, men jeg syns langt i fra at de er blant de letteste å ta. Hvis vi snakker om de samme type spøkelser da, jeg mener de jeg møter som level 31. Endret 9. juli 2006 av Playmofetish Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) ehm... jo. det er det billigste huset du fåt kjøpt og blade of woe kan du ikke kaste fra deg så den har du. Det er en liten dolk. Når du er ferdig med the dark brotherhood blir blade of woe oppgradert av "the dark mother". 6443428[/snapback] Feil. Du kan få kjøpt hus i utkanten av Imperial City for 2000. BAre får på marked district og snakk med ei dame. husker ikke helt hva den butikken het 6458025[/snapback] Men den kommer ikke med interior. Og, er det huset virkelig verdt å ha? Endret 11. juli 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Kjøp det bare på Main Indegrients i Market Distrikt i Imperial City. Tror det koster noe med 30 septims for en ectoplasm Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 jeg fant det helt i begynneslen i i et dungeon,drepte det med "flare",tålte ikke mye,men er immun mot physical Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 de dropper av will-o-whisps Lenke til kommentar
96akrvi Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 ehm... jo. det er det billigste huset du fåt kjøpt og blade of woe kan du ikke kaste fra deg så den har du. Det er en liten dolk. Når du er ferdig med the dark brotherhood blir blade of woe oppgradert av "the dark mother". 6443428[/snapback] Feil. Du kan få kjøpt hus i utkanten av Imperial City for 2000. BAre får på marked district og snakk med ei dame. husker ikke helt hva den butikken het 6458025[/snapback] Tror den heter Imperial Commerance Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå