Spragleknas Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Link: sjekk denne Sykt, spør du meg - ikke at jeg er rette til å uttale meg, men... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Zakk Wylde er jo helt Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Noen som vet hvor man skaffe den canon sangen? Ikke den som spilles i videon med gitar ogsånt, men orginalen? Ellers rå gitargubbe.. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Er fortsatt Zakk Wylde gitaristen til Ozzy? Eller kanskje Ozzy har lagt opp? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Er fortsatt Zakk Wylde gitaristen til Ozzy? Eller kanskje Ozzy har lagt opp? 6441160[/snapback] trur nok det men ozzys gamle gitarist, Jake E . Lee var best Men helt ærlig så er jeg ikke så fascinert av at gitarister klarer å spilel så fort. Men Wylde er helt klart en gud på gitar... men http://www.youtube.com/watch?v=O_jwCETqFRM...=eric%20johnson der har vi ekte gitarspill Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Denne er jo litt bra 6444290[/snapback] hoho, det der er den råeste kassevreninga jeg har hørt på lenge! Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Tja, greit nok. Den akustiske greia som LasH posta er 100 ganger bedre spør du meg. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Vil bare skyte inn at vi har en norsk gud på gitar også. Jeg tenker selvsagt på øystein sunde. Er imponert over dyktigheten hans på gitar, og ikke minst at han klarer å synge dritfort samtidig. Fant dessverre ikke noen musikkvideo av han på http://video.google.com/. (merkelig nok) Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Denne er jo litt bra 6444290[/snapback] Hvem i alle dager er den skapningen der? Det der er umennesklig! :!: Men seriøst, hvem er det? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hvem i alle dager er den skapningen der? Det der er umennesklig! :!: Men seriøst, hvem er det? 6449456[/snapback] Tror han kaller seg for "Justin King". Aldri hørt om han eller bandet før dog.. http://www.justinking.com Lenke til kommentar
LasH Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Denne er jo litt bra 6444290[/snapback] Hvem i alle dager er den skapningen der? Det der er umennesklig! :!: Men seriøst, hvem er det? 6449456[/snapback] Har kje peiling hvem det er. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Link: sjekk denne Sykt, spør du meg - ikke at jeg er rette til å uttale meg, men... 6440309[/snapback] har sett 10 ganger verre solo-er.. da tenker eg på crossroad soloen blant anna. litt av den... men det er ikkje heile, heile er bedre, og raskere.. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) denne er også ganske imponerende med alle lydene (heilt likt på lydane på spelet!) mario guitar Endret 7. juli 2006 av xersess Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Er fortsatt Zakk Wylde gitaristen til Ozzy? Eller kanskje Ozzy har lagt opp? 6441160[/snapback] trur nok det men ozzys gamle gitarist, Jake E . Lee var best Men helt ærlig så er jeg ikke så fascinert av at gitarister klarer å spilel så fort. Men Wylde er helt klart en gud på gitar... men http://www.youtube.com/watch?v=O_jwCETqFRM...=eric%20johnson der har vi ekte gitarspill 6442251[/snapback] Nei, jeg er enig der. det handler ikke bare om så spille fort. men digger det han gjør utover mot slutten. den slidinga. Siden ejg er ganske grønn på gitar har jeg ingen peiling på hva han spiller. fyr opp en tab noen og express, du glemte linken Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Er fortsatt Zakk Wylde gitaristen til Ozzy? Eller kanskje Ozzy har lagt opp? 6441160[/snapback] trur nok det men ozzys gamle gitarist, Jake E . Lee var best Men helt ærlig så er jeg ikke så fascinert av at gitarister klarer å spilel så fort. Men Wylde er helt klart en gud på gitar... men http://www.youtube.com/watch?v=O_jwCETqFRM...=eric%20johnson der har vi ekte gitarspill 6442251[/snapback] Nei, jeg er enig der. det handler ikke bare om så spille fort. men digger det han gjør utover mot slutten. den slidinga. Siden ejg er ganske grønn på gitar har jeg ingen peiling på hva han spiller. fyr opp en tab noen og express, du glemte linken 6452132[/snapback] handler ikkje alltid om å spele fort.. støttast difor er mario soloen imponerande Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 for å være helt ærlig så syntes jeg at de lydene hørtes litt fake ut :? Det virket liksom som om lydene var helt perfekt mens resten av gitarspillingen var litt fuzzy.. ikke vet jeg Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 for å være helt ærlig så syntes jeg at de lydene hørtes litt fake ut :? Det virket liksom som om lydene var helt perfekt mens resten av gitarspillingen var litt fuzzy.. ikke vet jeg 6452206[/snapback] nnnjo, men med rett speling av harmonikk går det ann. han speler jop feil og, så det er ikkje opptak frå spelet.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Vil bare skyte inn at vi har en norsk gud på gitar også. Jeg tenker selvsagt på øystein sunde. 6446760[/snapback] Fortfort = gitargud? Pfft. Terje Rypdal er Norges gitargud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå