Loled Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Noen som vet åssen jeg finner Core Cell programmet på min pc?... Har MSI K8... jeg er sikker på att jeg har core cell men jeg finner ikke prog.. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) heisann :!: Er du sikker på at du har lagt det inn?? det ligger vel på drivercd´en til HK´et.. tror jeg.. Hvis ikke sjekk mine programmer, skal vel ligge under msifanen. kan ikke garantere noe Endret 6. juli 2006 av amdme Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Corecenter Anbefaler at du også legger inn: LiveUpdate For oppdateringer av drivere og programvare CoreCell er vel faktisk ei lita brikke på hovedkortet, ikke et program (?) Endret 6. juli 2006 av Caddy Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 men det må vel uansett aktiveres selv om det ligger på hovedkortet Lenke til kommentar
Loled Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) TAkker så mye det var akkurat det programmet jeg tenkte på! Kånge... Endret 6. juli 2006 av Loled Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå