DogEye Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg prøver og få cs til og vise på tv-skjermen når jeg spiller.. men!.. når jeg starter cs virker fargene helt fint på monitor menst på tven så blir det svart/hvitt :sad:.. med en gang jeg starter spillet så slår tvout seg over på ntsc-m format og fargene forsvinner.. noen som har peil? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Velkjent problem. drøssevis av tråder om sort hvitt på tv fra før, så bare bruk søkefunksjonen, så finner du nok svar på problemet! Lenke til kommentar
DogEye Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 lett litt i forumet og ingenting passer til mitt problem... altså fargene virker fint heilt til jeg starter spill.. da slår det seg tilbake til ntsc og det blir svart/hvitt .. Lenke til kommentar
DogEye Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 .. hadde 40.xx lasta ned en 28.xx driver da funka det.. liten b0g i nvidia 40.xx .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå