Prelude Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 etter mye venting i spenning så hentet jeg ut mitt Hercules 3Dprophet 9700PRO for den nette sum av 3808,- inkl frakt, tok med meg pakken hjem bare for å bli sjokkert! :sad: det viser seg att pakken har fått litt hard medfart i posten og plastikk klipsene som holdt kjøleribbe hadde brukket og den store og tunge ribber hadde 'lekt' seg litt og brukket løs en rekke med kondensatorer og en krystall :sad: :sad: :sad: med andre ord, hardt og brutalt voldtatt mitt vakre kort. hvem har ansvar? komplett? posten? begge? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 snakk med returavdelingen hos komplett, så sier de deg hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Posten har ansvaret.... De har en forsikring som dekker dette ! Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 akkurat kommet hjem igjen fra det lokale postkontoret her (i den lokale daglivarebutikken..) og dem sa kom igjen i morgen, da er her folk som vet litt om refusjon og garanti.. :sad: huff.. jeg fortjener ikke dette, akkurat nå skulle jeg ha startet opp maskinen min med mitt nye grafikkort og installert drivere.. :sad: noen som vet litt mer om postens garantier og behandlingstiden dem bruker på og ordne opp i sånne saker? til deg som sa jeg burde kontakte Komplett, dem har stengt for dagen (16.00) så jeg sendte avgårde en mail om problemet. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 komplett-mail-support kan ta litt tid, har vært borti at de bruker 1 uke (uten purring) på å svare... å ringe inn tar 5-15 min før du får svar.. Lenke til kommentar
Zealo Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg sier bare : ikke handle med komplett.no ! har BARE dårlige erfaringer med dem. Lenke til kommentar
christt Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg har faktisk gode erfaringer med dem. En av mine 40 Gb WD disker gikk konk, fikk byttet den i en 80 Gb SE mot mellomlegg. De kan riktignok være litt sene til tider, men de ordner stort sett opp. Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hmm har handlet hos Komplett.No i snart 3 år nå. Ingen dårlige erfaringer fra min side Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Spørs om det ikke er heller Posten du burde legge litt press på ja... Du skulle ha bedt de om å ringe deg i stede for at du må kontakte de på nytt igjen. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Zealo... mener du seriøst at det er Komplett sin feil? Posten har ikke noe ansvar? Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 La nå for guds skyld ikke dette bli en hater/elsker komplett-tråd... Posten har ansvar for skader på pakker og de skal følgelig ordne opp i dette. Derimot kan det jo hende at det ikke er du, men komplett som skal ta saken med posten. Men det får du sjekke med rette instanser. Lykke til! Håper det går bra! Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg handlet med komplett for det meste foer, ingen problemer, perfekt service! Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg har handlet på komplett over 30 ganger jeg .. ikkeno problem i det hele tatt. det hørtes nesten ut som att det hadde vært en som var veldig misunnelig som så att noen hadde bestilt detta kortet å "voldtatt" det som du kaller det.... Lenke til kommentar
Danny Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 dyrt as,bedre med original ati nå på "spesialtilbud" hos dius: http://shop.webtraders.no/dius/details.php?item_id=196 3400 Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 har nå snakket med komplett.no og i samtalen med dem så kom vi fram til at dette var komplett sitt ansvar og posten ikke kan lastes for skaden. dette på grunn av at pakken ikke har noen ytre skader overhodet. jeg kunne velge om jeg ville ha ett nytt byttekort (ventes inn ny forsending 31., dvs 2 uker venting..) eller om jeg ville oppheve kjøpet og få meg ett annet kort. spørmålet er da om jeg bare skal oppheve kjøpet og kjøpe et Crucial ATI Radeon 9700Pro isteden.. :wink: Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-15 23:37, skrev Danny:dyrt as,bedre med original ati nå på "spesialtilbud" hos dius: http://shop.webtraders.no/dius/details.php?item_id=196 3400 Det der er jo bulk/OEM da. Den er jo lavere klokka. Ikke rart den er billigere. :razz: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-16 09:27, skrev Cappo: Quote: Den 2002-10-15 23:37, skrev Danny: dyrt as,bedre med original ati nå på "spesialtilbud" hos dius: http://shop.webtraders.no/dius/details.php?item_id=196 3400 Det der er jo bulk/OEM da. Den er jo lavere klokka. Ikke rart den er billigere. :razz: trokke det,er vel samme kortet bare uten eska kun i antistatisk pose med en driver cd. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Da tror du feil. :razz: Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-16 14:29, skrev Cappo:Da tror du feil. :razz: Han gjør nok ikke det. Den er klokket 325/620 som resten av R9700Pro kortene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå