Gå til innhold

Koble opp i AW Remote Commander 3.1

Anbefalte innlegg

I HjemmePC 7/2006 i programvare-listen der (kode er i blad, besøk www.cdnett.no, velg nummer av bladet og skriv inn kode) kunne man laste ned programmet AW Remote Commander 3.1 . Programmet kan brukes til å koble seg opp til en annen pc for å fikse et problem eller lignende. Kan også brukes til å koble seg opp mot servere og ordne med filer osv. Jeg tenkte å bruke dette programmet til å overføre filer mellom to pc'r samt brenne cd'r på den ene maskinen når jeg sitter på standard pc'n min samt koble meg opp til pc'n til folk i familien når det er noe de trenger hjelp til. Problemet er det at det er UMULIG å koble seg opp! Man skal ikke trenge å ha programmet instalert på begge maskiner og programmet er i fullversjon. Det man skal gjøre er å skrive inn IP-adresse (ruteren sperrer ikke for de er på samme nettverk) og skrive inn brukenavn og passord til brukerprofilen på pc'n man skal koble seg til. Jeg har sjekket IP og brukenavn (passord er det ikke) på den pc'n men jeg kommer ikke inn. Pc'n er på, har riktig OS (WinXPpro) og alt!

Er det et kode-brukenavn e.l. Noe i instillingene? Help anyone!?

EDIT: Kode til 7/2006 : nett7hpccd ! For de som vil hjelpe men ikke har programmet ;):p

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...