LucarioX Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Når jeg starter xbox 360 med spill jeg har en save på finner ikke maskinen saven så denn ber meg ta new game eller lingnende, men når jeg ser på hard diven på memory i konsoll menyen står alle spillene jeg har skrevet opp med savene og alt det vanlige. Hva gjør jeg nå? Trenger haste hjelp! Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hvilket spill er det snakk om? Og det du mener altså, er at du har et savegame som du ikke får loadet, selvom du ser den ligge på Harddisken i konsollmenyen? Martin-sama Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 det kan vere problemet at du bruker en annen profil. Hvis du bruker en annen profil en det du gjorde når du spilte saven får du den ikke opp på den nye profilen. Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 det kan vere problemet at du bruker en annen profil. Hvis du bruker en annen profil en det du gjorde når du spilte saven får du den ikke opp på den nye profilen. 6442389[/snapback] samme skjedde meg når jeg lagde ny profil... Men du kan flytte savegame fra den gamle profilen til den nye... Husker ikke helt hvordan jeg gjorde det, men fant ut av det inne på memory!! Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 ja... du kan flytte det over.. det er helt korrekt. Tegnte meg ikke helt om men hvis du går på memmory og ser på saven kan du trykke på den og trykke move eller noe. da trur jeg du skal ha mulighet til å flytte den til den andre profilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå