eUnaas Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg vil spille av mine divX backupp "kremt" på tven... Ta har jeg tengt på noen slike trådløse muligheter. -men så er det pcen står i kjelleren, tven i 2etasje. -går lyd også over? -det finnes jo microbølgeovner, sterioanlegg, tellefoner osv i 1etasje og det har jeg hørt ikke er noe poppulært. hva skal jeg gjøre med det? Nå jeg till med drillen og trekke masse kabler? eller fungerer noe trådløst? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Kjøp dette http://www.elkjop.asap-asp.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/no_NO_B/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;sid=vtXqRxAk1fvqRi2I2PApphMA8ct8faQ4Xpo=?ProductID=srzD4QjoI78AAADvSyxOOb4d&CatalogCategoryID=5WIKBymfJkgAAADrIswOa9Al&filename=productpage_text%2c%20producttype_text%2c%20prodtypes_vartypes_text Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 ja, grei pris . God rekkevidde... denne støtter s-video? og hvordan er det med forsyrrelsene? er ikke morro at surround anlegget blir sprengt fordi mobilen ringer eller none skrur på microoWnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå