Gå til innhold

Epic staff priest questet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du ikke har greid questen etter 6 forsøk, er du udugelig som prest.

6445491[/snapback]

slapp av.. sa bare at ca tall da .... desuten har jeg klart det nå:D:D:D!! :D

6446336[/snapback]

noen andre som tok det for deg, ellet tok du det selv?

Lenke til kommentar

6445491[/snapback]

slapp av.. sa bare at ca tall da .... desuten har jeg klart det nå:D:D:D!! :D

6446336[/snapback]

noen andre som tok det for deg, ellet tok du det selv?

6447671[/snapback]

Vet ikke hvilken , står mellom 55healing og 22 int.. Ja jeg greide det alene på 5te try:D

Lenke til kommentar

Hvis du skal være en ren healbot i raids, og bruke all tid utenfor raids på farming av pots og stæsj, synes jeg at du skal ta +55 healing. Mikser du litt pve, pvp og grinding, er +22 int vel så bra, og en god del billigere.

Lenke til kommentar

jeg sto mellom 20 spirit og 55+ healing, og når du sier at 55+heal suger til alt annet enn raids så stemmer vel det, men er ikke så altfor mye mana du får ut av 22int, 350mana, det er ikke en flashheal(siste rank) en gang.

Lenke til kommentar

Har man ikke nok kapasitet til å holde oversikt over noen som tar superstabil skade og lett har et par sekunder å gå på, har man ingenting i et hektisk raid å gjøre. Å være en god healer krever oppmerksomhet og dedikasjon, i likhet med denne questen.

Hehe, var da fælt du skulle dra på da :!: Men, skal prøve å velte meg ned i fjortis-grøfta og gi en kommentar på de "viktig-petter" påstandene dine. Den questen dreier seg i utgangspunktet kun om 1 en ting, nemlig å knote seg gjennom den uten å "miste" target fordi alle bøndene går så tett sammen at det er svært lett å "miste" target og dermed bli stående og kaste bort verdifull tid på å få merket den idioten du vil kaste abolish disease på. Og nei, det hjelper ikke veldig mye å få opp health-plates heller, siden ikke alle health-plates vises samtidig og dermed kan plutselig den health-plate'en du skal til å merke bli "borte" når bøndene beveger seg, og du må re-target.

Påstandene dine om at å være "flink" vs "dårlig" til gjøre Benediction-questen har noe som helst med å gjøre om hvorvidt man er god/udugelig som priest, er rett og slett latterlige. Hvis du virkelig har en så slett forståelse av class'en din, er vel sjansen større for at det er DU som er "udugelig som priest" :tease:

Ps, egentlig ikke meningen å disse deg slik, men jeg er bare så drittlei av alle fjompene med Benediction som tror de er så innmari gode priests bare fordi har klart den questen.... :dontgetit:

For ordens skyld

- jepp jeg er priest i et end-game raiding guild

- jepp, jeg vet det er forxkjell på heale Strat 5-mann og BWL

- OG jepp, det er forskjell på gjøre Benediction-quest og heale Strat 5-mann og BWL :roll:

- jepp, jeg har gjort Benediction-questen(3. forsøk :tease: )

Endret av killer_rabbit
Lenke til kommentar
Dæven steike !.. Det skal jeg prøve -.- Jeg er dritt lei av questet ! hva skjer om han ikke står helt stille ?

Snakka med ein priest på servern som sa han hadde gjort det sammen med en priest . Hann sa at hvis man var i grp med en priest som oxo trengte questet , så ville det komme opp om man ville samarbeide . Han sa at da ville begge klare questet sammen..  Er alt det han sier rett ?.. eller er det noe han har glemt ? :hmm:

6445120[/snapback]

For å være ærlig vet jeg ikke hva som skjer hvis den andre presten ikke står stille, var bare beskjeden jeg fikk.

Når den ene tar questen får den andre spørsmål om han også vil akseptere questen, så begge får complete :w00t:

Det kan også være greit å trykke på "v" før dere starter questen slik at dere ser helsen til de som skal reddes.

Lenke til kommentar

Har man ikke nok kapasitet til å holde oversikt over noen som tar superstabil skade og lett har et par sekunder å gå på, har man ingenting i et hektisk raid å gjøre. Å være en god healer krever oppmerksomhet og dedikasjon, i likhet med denne questen.

Hehe, var da fælt du skulle dra på da :!: Men, skal prøve å velte meg ned i fjortis-grøfta og gi en kommentar på de "viktig-petter" påstandene dine. Den questen dreier seg i utgangspunktet kun om 1 en ting, nemlig å knote seg gjennom den uten å "miste" target fordi alle bøndene går så tett sammen at det er svært lett å "miste" target og dermed bli stående og kaste bort verdifull tid på å få merket den idioten du vil kaste abolish disease på. Og nei, det hjelper ikke veldig mye å få opp health-plates heller, siden ikke alle health-plates vises samtidig og dermed kan plutselig den health-plate'en du skal til å merke bli "borte" når bøndene beveger seg, og du må re-target.

Påstandene dine om at å være "flink" vs "dårlig" til gjøre Benediction-questen har noe som helst med å gjøre om hvorvidt man er god/udugelig som priest, er rett og slett latterlige. Hvis du virkelig har en så slett forståelse av class'en din, er vel sjansen større for at det er DU som er "udugelig som priest" :tease:

Ps, egentlig ikke meningen å disse deg slik, men jeg er bare så drittlei av alle fjompene med Benediction som tror de er så innmari gode priests bare fordi har klart den questen.... :dontgetit:

For ordens skyld

- OG jepp, det er forskjell på gjøre Benediction-quest og heale Strat 5-mann og BWL :roll:

6448630[/snapback]

Morsomt. Jeg hadde ikke problemer med å finne frem blant name platesene da jeg gjorde questen. For min del var problemet å holde styr på cure disease og abolish disease (var veldig stresset, og måtte ofte se ned på action baren), å bruke riktig ranks til riktig tid, å ikke sløse for mye mana på å heale meg selv når skjelettene kom og å holde de lilla opp uten å sløse mana på for høy rank av renew eller FH.

Questen har selvfølgelig en del med gear å gjøre. Har du 3 piece transcendence og meditation kan du greit bruke litt ekstra mana på å heale deg selv og bruke for høye ranks av de forskjellige spellsene, siden du får igjen manaen din kjapt nok. Har du random blues pre-MC er det naturlig at du må være mer kløktig med planlegging av rett ranks, buffs og mindre fokus på deg selv.

Og som jeg fortalte Pinella, har denne questen isolert sett lite med presteklassen å gjøre. Men evnen til å holde hodet kaldt under stress (som det var en del av imo), å mikse de forskjellige rankene av spells for bedre mana conservation, å skifte kjapt mellom flere targets på kort tid og å komme godt forberedt har veldig mye med presteklassen å gjøre.

Så kthxbyedie.

Lenke til kommentar

Og som jeg fortalte Pinella, har denne questen isolert sett lite med presteklassen å gjøre. Men evnen til å holde hodet kaldt under stress (som det var en del av imo),  å mikse de forskjellige rankene av spells for bedre mana conservation, å skifte kjapt mellom flere targets på kort tid og å komme godt forberedt har veldig mye med presteklassen å gjøre.

Så kthxbyedie.

6449546[/snapback]

jeg vil også legge til at selve questen har lite med healing i raid å gjøre og bruk av forskjellige ranks av spell.

Da du på questet veldig ofte kun bruker en rank imotsetning til raids hvor du kan bruke alt fra 1 rank til alle rankene av spellet.

Questet gir en god indikasjon om du er flink til å holde hode kaldt, men har ellers lite å gjøre med healing i raid

*kose på sin Anathema med +30 spelldamage*

Lenke til kommentar
Morsomt. Jeg hadde ikke problemer med å finne frem blant name platesene da jeg gjorde questen

Sikkert fordi du er så innmari god priest, jeg derimot som er "udugelig som priest" hadde seff problemer med dette.

Hehe, fatter ikke hvorfor du ikke bare kan innrømme at kommentaren din om at priest's som ikke er "flinke" til å gjøre Benediction-questen er uduglige som priests, bare er ren sludder.

Det andre du skriver i ditt reply har jo forsåvidt ingen verdens ting med mitt innlegg til deg å gjøre, så begriper ikke helt hva det du forsøker å "bevise" der....

Du oppsummerer forsåvidt (u)modenheten din på en overbevisende måte når du avslutter reply'et ditt(uten egentlig å ha skrevet NOE relevant med tanke på min post til deg), på følgende måte :

Så kthxbyedie.

Bøyer meg i støvet..... :thumbup:

Lenke til kommentar

For ordens skyld

6448630[/snapback]

Heheh.. skjønner greia di :) Men uheldig vis er jeg ingen fjortis lengre ;) Questet dreier seg ikke om å gjøre det på første forsøk egentli! .. alt kommer av på hvor forbrett du er ..

Endret av Xarus
Lenke til kommentar

utrolig få som faktisk tar det på 1. det er mer en test på hvordan ting foregår, selv faila jeg etter 4 waves elns på første brukte 7 oil of immolate ellernoe, brukte 3 ganger så mange på neste try, ja jeg spamma og det funka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...