Gå til innhold

Epic staff priest questet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vil vel nesten råde deg til å ta det alene, jeg vet ikke men vil tro det er en mye deiligere følelse når man får opp "completed" enn om det er en annen som gjør det.

selv hadde jeg med meg en pala opp, slik at jeg fikk dev. aura og wisdom, tror at det hadde gått uten det også, iogmed at jeg hadde over 2k mana igjen da jeg var ferdig, uten å bruke pots. bruk masse oil of immolate og bruk holy nova om du har mana til det, den er kjekk iogmed at en er instant og dreper alle skjelettene.

Brukte 4 forsøk for å klare det. De første to gangene hadde jeg warlock og to paladins med meg, men hadde nesten ikke lest noe om hvordan jeg skulle gjøre det. Tredje gang hadde jeg ikke noen med meg, men var forberedt med Oil of Immolation og Stratholm Holy Water, men klarte det ikke fordi jeg hadde ikke mana pots med meg. Jeg ventet 2 timer (eller hvor lang tid det nå var..) og denne gangen var jeg forbedt.

Noen tips: Skaff masse Oil of Immolation, Stratholm Holy Water eller Crystal Charge (fungerer på samme måte som sprengstoff til engineering, skaffes i Un'Goro Crater). I tillegg tar du med 2-3 Major Mana Potions. Med engang du har brukt ca 2000 mana tar du en pot slik du når å bruke en til på slutten av fighten.

Hvis du har mulighet tar du med deg en warlock (for Bloodpact) og to paladins (Blessing of Wisdom og Blessing of Kings). Andre buffs du kan skaffe er pots fra blasted lands (du kan velge mellom 25 spirit, intellect eller stamina), Nightfint Soup (8 mana pr 5 sec) og det finnes en fisk som gir 8 health pr 5 sec, men den husker jeg ikke hva heter.

skal vel ikke være behov for så mye pots og stuff, eneste du virkelig trenger er oil of immolation, buff deg selv med fort og spirit, få en timesbuff av en mage, og dra med deg en pala som buffer deg med wisdom. Rart om du faktisk greier å bruke opp 2-3 major manapots, da må du vel faktisk bruke 10-15k mana + det du regener, si 20k mana eller noe(om jeg ikke surrer veldig nå, det er seint)

ikke vær rett for å bruke oil of immolate, jeg brukte 17 stk på mitt andre og siste try :)

Det gåt bare bedre å bedre nå.. Sist gang var det  1, bare 1, for mye som døde .. HS er snedig ja, har åsså på SS hvis jeg dør.. Har også prøvd litt med en druid. slik at druiden  får agro..

6442093[/snapback]

Hvis du dør får du failed tror jeg, det sa dama jaffal, hun klarte å dø etter siste waven som ville gitt complete. :<

Jeg gjorde questen sammen med en annen prest og det var kjempeenkelt :D

Den ene av dere fjerner desease og tar seg av skjelettene med holy nova + et lager med oil of immolations. Den andre presten står ved quesgiveren (må stå helt stille) og kaster healing/renew på de som går forbi.

Dere må for all del ikke heale hverandre for da kommer en sint demon og fucker opp alt :p

Jeg gjorde questen sammen med en annen prest og det var kjempeenkelt  :D

Den ene av dere fjerner desease og tar seg av skjelettene med holy nova + et lager med oil of immolations. Den andre presten står ved quesgiveren (må stå helt stille) og kaster healing/renew på de som går forbi.

Dere må for all del ikke heale hverandre for da kommer en sint demon og fucker opp alt  :p

6443145[/snapback]

Dæven steike !.. Det skal jeg prøve -.- Jeg er dritt lei av questet ! hva skjer om han ikke står helt stille ?

Snakka med ein priest på servern som sa han hadde gjort det sammen med en priest . Hann sa at hvis man var i grp med en priest som oxo trengte questet , så ville det komme opp om man ville samarbeide . Han sa at da ville begge klare questet sammen.. Er alt det han sier rett ?.. eller er det noe han har glemt ? :hmm:

Hvis du ikke har greid questen etter 6 forsøk, er du udugelig som prest.

6445491[/snapback]

Lol.

Så kvalitetene man har som priest, settes da på prøve i en 2 minutters lang quest, hvor oppgaven består i å klikke på et par knapper? Nei du, det eneste questen viser, er om du har micro og klarer å holde styr på alt i et skikkelig dårlig interface. Å være en god priest - eventuelt god i dataspillet world of warcraft - handler ikke om hvor god man er til å gjøre tåpelige quests.

Har man ikke nok kapasitet til å holde oversikt over noen som tar superstabil skade og lett har et par sekunder å gå på, har man ingenting i et hektisk raid å gjøre. Å være en god healer krever oppmerksomhet og dedikasjon, i likhet med denne questen.

Selvfølgelig er ikke situasjonen isolert sett reell, men den sier sitt om personen som skal gjøre den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...