Gjest Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 JEg laster ikke ned veldig mye ting, og jeg bruker CCcleaner og sånn hele tiden og tømmer papirkurven og alle sike ting, men PC'n går saktere og saktere. Og plutselig i dag hang den seg opp mange ganger og det hakker når jeg spillte. Det er en ganske ny berbar PC. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Antivirusprogram? Ad-aware? Firefox eller Opera? Fine greier. Just google it. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hva? Antivirusprogram: F-secure Ad-aware: hvet ikke firefox Lenke til kommentar
............... Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 last ned ad-aware og kjør det.. samme med ccleaner! Hvis du tror du har virus eller noe sånt, kjør en hijack logg, og vis den her.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Men er det en metode å rydde opp PC'n helt? Uten å slette filene. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Men er det en metode å rydde opp PC'n helt? Uten å slette filene. 6440916[/snapback] Det er ganske sikkert ikke virus, du kan prøve og slette ALLE unværlige nedlastninger etter at du har brent dem på cd/dvd. Derretter må du defragmentere stasjonene dvs alle hvis du har flere av dem. Enda viktigere tror jeg det er hvis du kun har en c - stasjon da får du både programmene du kjører og nedlastingene på en og samme stasjon. Jeg har ettermontert en extra harddisk for extraprogrammer og nedlastninger, slipper derfor og bruke stasjon c til dette. Men etter en del nedlastninger, konventeringer osv merker også jeg at maskinen blir tregere. Blir da merkbart bedre etter defragmentering. Dette kan du også gjøre UTEN og slette filene, defragmenteringen gjør bare at sammenhengende filer blir samlet slik at leseren slipper og lette etter filene. Ellers kan jeg både laste ned, brenne/konventere OG se på film samtidig hvis det er ryddig på en forholsvis ordinær pc. Høyreklikk på min datamaskin, gå inn på behandle og defragmentere stasjon c og eventuelt andre stasjoner etterhvert som de blir ferdige. ulf Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Anbefaler også og legge forskjellige filer i mapper og undermapper. F.eks mappe for virus og ad-aware program, mappe for video og videoredigeringsprogram, mappe for nedlastingsprogram og mappe for codecs og lignende osv. Slik finner du lettere frem og det blir lettere og slette eventuelle program du er misfornøyd med. ulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå