Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Det går ikke ann å installere noe!

Gjest medlem-77217

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-77217

Hallo. Jeg har et lite problem. Bruttern formaterte PC'n for en stund tilbake, og da splitta han harddisken (altså at det er en harddisk, men det er C:/ og H:/ ). H:/ var for Windows ONLY, mens den andre var for alt annet. Problemet mitt nå er at alt er fucka og jeg kan ikke installere en dritt. På C:/ har jeg 120 GB free space, mens på den andre har jeg 1,5 MB. Så det jeg lurer på er om jeg på en måte kan legge de sammen igjen? Så de blir ett?

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo. Jeg har et lite problem. Bruttern formaterte PC'n for en stund tilbake, og da splitta han harddisken (altså at det er en harddisk, men det er C:/ og H:/ ). H:/ var for Windows ONLY, mens den andre var for alt annet. Problemet mitt nå er at alt er fucka og jeg kan ikke installere en dritt. På C:/ har jeg 120 GB free space, mens på den andre har jeg 1,5 MB. Så det jeg lurer på er om jeg på en måte kan legge de sammen igjen? Så de blir ett?

Takk for svar.

6439187[/snapback]

Prøv med partition magic. Få nokon som kan seg med dette programmet til å gjere det, då det av og til kan skape krøll. Ikkje kom til meg om du mister dataene dine :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...